פרי גיים
הסיבוב השני של ליגת הבורסה לניירות ערך יצא היום (שבת) לדרך. מכבי תל אביב אירחה את סקציה נס ציונה למשחק שפתח את המחזור ה-14 ונערך באיצטדיון בלומפילד ביפו.

מכבי הגיעה להתמודדות מהמקום הראשון בטבלה ועם יתרון של 3 נקודות על מכבי חיפה השנייה. לאחר ה-0:0 מול מכבי נתניה במחזור האחרון, המאמן ולדימיר איביץ' החליט לפתוח עם חלק קדמי שכלל את ארון שוינפלד, עומר אצילי ואילון אלמוג, כאשר במרכז המגרש אבי ריקן צוות לצידם של דן גלזר ואייל גולסה. 

מהעבר השני, נס ציונה  הגיע מהמקום האחרון בטבלה (8 נקודות) ושני הפסדים רצופים שהגיעו דווקא לאחר שיפור ביכולתה לאחרונה. המאמן עמיר תורג'מן פתח בחלק הקדמי עם אלעד שחף ומוסא מאזו ומערך של שלושה בלמים בצד השני של המגרש. 

מחצית ראשונה
למרות שעת הצהריים הקבוצות דווקא לא הגיעו מנומנמות וכבר בפתיחה ראינו שערים. בדקה ה-9 נס ציונה הפכה לראשונה שכובשת העונה בליגה מול מכבי. זה התחיל עם הרחקה של ההגנה מחוץ לרחבה, אך שם ניצב אלעד שחף שירה מ-17 מטרים ומצא את הרשת של טננבאום. מכבי לא נבהלה ושתי דקות לאחר מכן השיגה את השיוויון. אלמוג השתחרר נהדר בצד השמאלי של הרחבה, העביר רוחב וארון שוינפלד דחק מקרוב את השיוויון. 

גם הדקות הבאות ייצרו לא מעט עניין ליד השערים כאשר גולסה ואצילי היה האנשים המסוכנים בצד של מכבי. בדקה ה-32 שוינפלד כמעט הוסיף לעצמו בישול לאחר שהוריד עם הגב לשער, אבל ג'ראלדש בעט החוצה. רגע לפני ההפסקה שוינפלד ואצילי ייצרו איומים נוספים על השער אבל לא הצליחו למצוא את הרשת עם נגיחה ובעיטה ממרחקה בהתאמה.

מחצית שנייה
האיום הראשון של מכבי במחצית השנייה הגיע בדקה ה-51 עם ניסיון של גולסה ממרחק שחלף מעל המשקוף. בדקה ה-62 איביץ' החל לרענן את השורות עם חילוף כפול כשדור מיכה ואיתי שכטר נכנסו במקום אצילי וריקן. 7 דקות לאחר מכן שוינפלד כמעט כבש את השני שלו לאחר קרן של אלמוג אבל הנגיחה חמקה החוצה. 

הצהובים המשיכו לחפש הכרעה, סבוריט ומיכה שיחררו בעיטות ממרחק אבל לא מצאו את המסגרת. 16 דקות לסיום איביץ' ביצע את החילוף האחרון שלו כשחוזז החליף את אלמוג. 4 דקות לסיום שוינפלד שוב סיכן לאחר שהגיע לכדור גובה ברחבה אבל נגח מעט מעל השער. 1:1 בסיום.