מכבי תל אביב תחל בשבת (19:50) את דרכה בגביע המדינה כשתתארח אצל הפועל אום אל פאחם למשחק במסגרת סיבוב ח' שייערך באיצטדיון בעפולה. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ' על מה שצפוי לו ולשחקניו. 

"זה משחק גביע, משחק אחד. המטרה שלנו היא לעבור לשלב הבא", אמר איביץ', "אנחנו יודעים שבמשחק אחד חייבים להיות מרוכזים ב-100 אחוז. אלה 95 דקות שצריך להשיג בהן ניצחון. עבדנו השבוע כדי לתקן דברים כדי שנוכל להילחם מהשנייה הראשונה על העלייה לשלב הבא".

אתה מתכונן למשחק הגנתי של היריבה?
"זה לא משהו חדש. גם בליגה אנחנו נתקלים בזה. זה עניין של הקבוצה היריבה איך היא רוצה לשחק. אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולשפר דברים מהמשחקים הקודמים ולהיות יותר תכליתיים בחלק הקדמי".

על בחירת הסגל:
"יש לי 23 שחקנים בסגל וכולם יכולים לשחק. מאמן שרוצה את הטוב ביותר לקבוצה רוצה לנצח בכל משחק. גם המאמנים הכי טובים בעולם לפעמים טועים וזה חלק מהמשחק. שחקנים עושים טעויות, שופטים וגם מאמנים. בלתי אפשרי לא לטעות. המטרה שלנו היא לא לעשות טעויות לעיתים קרובות ולתקן מה שצריך ואנחנו עובדים על זה". 

השער שספגתם יפגע בביטחון?
"אין קבוצה בעולם שעשתה את מה שאנחנו עשינו. אנחנו לא נאבד את הביטחון בגלל שספגנו. אנחנו יכולים להיות גאים על מה שעשינו עד עכשיו. זה יכול לקרות גם נגד קבוצות מליגות נמוכות, זה הכדורגל וזה המשחק. אולי הצבנו פה סטנדרט שמעולם לא קרה. אנחנו גאים על כך ורוצים להמשיך ככה. בשנה וחצי שברנו המון שיאים. אנחנו רוצים להמשיך ולהילחם ממשחק למשחק ונמשיך לעשות את זה".

על הארכת החוזה של פיבן:
"אני מאוד גאה בו ושמח בשבילו. בשנה וחצי פה הוא הראה רוח לחימה, מוסר עבודה וזה שחקן שיהיה חלק מהעתיד של מכבי והכדורגל הישראלי. אמרתי שאולי הוא לא שיחק הרבה בפתיחת העונה אבל עם היכולת של קו ההגנה היה קשה להיכנס להרכב. בשנה שעברה היא התחיל כמספר 4 בעמדה הזו ואז הפך ל-1-2. זה הכדורגל ואתה חייב שתהיה לך סבלנות. הוא עשה את זה וברור שהוא ישחק גם בעתיד".

על מצב הכשירות של ניקוליץ': 
"הוא בתהליך בשבועיים האחרונים, אנחנו מחכים לראות כיצד תגיב הברך שלו לטיפול מאחד הרופאים הטובים בעולם. נראה מה יקרה איתו ואנחנו מאמינים שהוא יגיב בצורה חיובית ויהיה איתנו".

על מצב הכשירות של שרן ייני:
"הוא כשיר. הוא לא שיחק עד כה כי שחקנים אחרים שיחקו".