אחרי שפתחה את טורניר החורף הבינלאומי לנוער של המועדון ברגל ימין בזכות ניצחון 0:4 על בית״ר ירושלים במשחק הפתיחה, מכבי ת"א 'שחר' המשיכה היום (שישי) את הופעותיה בטורניר.

מכבי ת"א 'שחר' – הפועל ב"ש 1:2 (התקציר באדיבות ערוץ ONE)

גם היום ה-2 של נפתח בצורה טובה עבור מכבי. החניכים של אליעזר בן אהרון פגשו את הפועל ב״ש למשחק הראשון של היום. המשחק נפתח בצורה טובה עבור מכבי, כבר בדקה ה-10 של המשחק הצהובים עלו ליתרון בזכות לחץ על שוער היריבה. רונן חנצ׳יס השתלט על מסירה לא טובה של השוער, הוא הטעה את מגן ב״ש ובעט לפינה הרחוקה פנימה.

במהלך המחצית השנייה הצהובים הכפילו את התוצאה. בדקה ה-40 כדור קרן הגיע אל רגליו של גיא מזרחי, הוא הרים את הכדור אל טל תורג׳מן, שהשתלט נהדר ובעט כדור חד אל הרשת, 0:2 למכבי. לקראת סיום המשחק הפועל ב״ש הספיקה לצמק את התוצאה. בדקה ה-56 כדור עומק הגיע אל חלוץ היריבה, הוא מסר אחורה אל דניאל איבגי שבעט מדויק פנימה.

מכבי ׳שחר׳ ת״אגראסהורפס ציריך 1:4 (התקציר באדיבות ערוץ ONE)

בהמשך היום הצהובים פגשו את הקבוצה משוויץ למשחק שסגר את משחקי הקבוצות ליום השני. החניכים של אליעזר בן אהרון השיגו ניצחון נוסף במסגרת הטורניר ונשארו הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם.

המשחק החל כשהאורחים עלו ליתרון כבר בדקה ה-5. כדור עומק שחתך את ההגנה הצהובה הגיע אל רובין קאלם שהצליח להכניע את מוסאיוף.

הצהובים לא התרגשו וחזרו מהר למשחק, בדקה ה-11 רונן חנצ׳יס נתן כדור רוחב אל פארפה גויאגון שממצב טוב כבש את שער השיוויון.

בדקה ה-28 הגמהפך הושלם. הבלם, עומר יצחקי, החל את המהלך במרכז המגרש, הוא חלף על פני שני שחקני הגנה ונתן כדור עומק נהדר אל רווה אסייג. החלוץ שביצע תנועה טובה שחרר בנגיעה כדור לפינה הרחוקה היישר אל הרשת. מכבי עלתה ל-1:2.

עם פתיחת המחצית השנייה הצהובים כבר כבשו את השלישי. עמרי רם נתן כדור רוחב שהגיע אל גויאגון. הקשר עצר את הכדור ובעט את הכדור פנימה. שער שני של גויאגון במשחק והשלישי בטורניר.

רגע לפני שריקת הסיום הצהובים קינחו עם הרביעי. אסף הרשקו הרים כדור נהדר אל הרחבה, שי בלחסן התרומם גבוה ונגח את הכדור פנימה.

תמונות נוספות מהמשחקים: