קבוצת הנוער של המועדון פגשה את בית״ר טוברוק במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-3 בטבלה כשמנגד היריבה  הגיעה למפגש מהמקום ה-9 בטבלה. מאמן מכבי, אליעזר בן אהרון ביצע שני שינויים בהרכב מהמחזור האחרון, בעמדת הבלם פתח מייקל מור ובעמדת הקשר האחורי אפק ספיר נבות.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף, גיא מזרחי, מייקל מור, איתי בן חמו, רותם יצקר (עומר יצחקי, 80), אפק ספיר נבות, שי בלחסן (יהלי לזר, 77), אסף הרשקו (ניב ברקוביץ׳, 38), טל תורג׳מן (אור רויזמן, 62), פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס (שקד נבון, 90).

מחצית ראשונה
המשחק נפתח תחת גשם שוטף בטוברוק. ב-15 הדקות הראשונות שתי הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה, אך ללא הצלחה. מזג האוויר הגשום הקשה על השחקנים להניע את הכדור.

בדקה ה-18 הצהובים הצליחו לעלות ליתרון. שי בלחסן קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא הרים כדור מצוין לרחבה שחלף על פני כולם והגיע אל רונן חנצ׳יס שנגח מקרוב פנימה. 0:1 למכבי.

שלוש דקות חלפו ושוב מכבי איימה על השער, המגן הימני, גיא מזרחי, השאיר את הכדור לבלחסן שבעט מסף הרחבה החוצה. בדקה ה-33 הצהובים כמעט והכפילו את התוצאה, כדור רוחב של גיא מזרחי פגע במגן טוברוק, יונתן טפר, שניסה להרחיק והתקדם אל עבר השער, הכדור חלף סמוך לקורה.

בדקה ה-35 בית״ר טוברוק הגיעו למצב הראשון שלהם במשחק. ג׳ורג׳ חורי קיבל את הכדור במרכז, הוא התקדם למרכז הרחבה ובעט אל השער והכדור חלף סמוך לקורה.

רגע לפני הירידה למחצית כדור חופשי של קשר טוברוק, רועי הר, הלך מעל השער.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם מצב מצוין לזכות מכבי. בדקה ה-48 ניב ברקוביץ׳, שנכנס כמחליף במחצית הראשונה, ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור שרק ליד הקורה והחוצה.

בדקה ה-60 כובש שער היתרון כמעט וכבש את השני שלו. חנצ׳יס קיבל את הכדור בפינה השמאלית של הרחבה, הוא התנער משחקן הגנה ובשחרר בעיטה שנהדפה אצל רועי מעוז.

בדקה ה-67 קרן קצרה של בלחסן הגיעה אל אפק אור רויזמן, שנכנס כמחליף. החלוץ התקדם אל עבר המרכז ושחרר בעיטה מסף הרחבה שנקלטה אצל מעוז. חלפו 4 דקות ושוב מכבי איימה על השער. פארפה גויאגון לקח את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם מעט ובעט מ-20 מטרים אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-75 בלחסן הרים כדור נהר אל הרחבה מהאגף הימני, חנצ׳יס התרומם גבוה ונגח מעל השער. התוצאה נשארה זהה עד הסיום, מכבי ׳שחר׳ סגרה סיבוב עם ניצחון 0:1 על בית״ר טוברוק.