מכבי תל אביב תפגוש ביום שבת (19:50) את מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-20 בליגת הבורסה לניירות ערך והקבוצה המשיכה היום בהכנות לקראת המשחק. אחרי האימון התארחו שחקני הקבוצה והמאמן ולדימיר איביץ' באירוע השקת החסות של Hisense ביורו 2020.

לפני האירוע קיימה הקבוצה בבלומפילד את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה המאמן התייחס ליריבה מאשדוד, ההכנות למשחק ומאבקי הצמרת.

“אנחנו יודעים שאשדוד שינו מאמן", פתח איביץ' את דבריו בהתייחסו ליריבה מאשדוד. "לא קל לשחק משחק ראשון מול מועדון שמשנה מאמן כי כשקבוצה משנה מאמן יש להם הרבה מוטיבציה, לכל השחקנים ולקבוצה, להראות את עצמם באופן הטוב ביותר. אבל זו לא הפעם הראשונה ולא האחרונה שדבר כזה קורה, אנחנו צריכים להתרכז במשחק שלנו, איך שאנחנו רוצים לשחק, ולתת את המקסימום לנצח במשחק".

איביץ' הוסיף:  “אשדוד היא קבוצה שכל פעם קשה לשחק נגדה, זו קבוצה שעשתה הרבה תוצאות טובות העונה מול מועדונים שבחלק העליון של הטבלה וברור שכמו כל פעם נגדם המשחק לא יהיה קל. כדי לנצח במשחק אתה חייב לתת מקסימום, להיות בפוקוס ולעבוד קשה 95 דקות”.

על הכושר של אשדוד אמר:  “יש להם הרבה שחקנים איכותיים מקדימה, שחקנים מהירים, שיודעים להבקיע, שחקנים שיודעים להבקיע בבעיטות חופשיות, זו קבוצה טובה, קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה הזאת וכמו כל פעם במשחק הראשון בינינו אנחנו צריכים להתרכז בדברים שלנו שאנחנו רוצים לעשות עם הכדור ובלי הכדור. המשחק יהיה קשה, זה בטוח”.

המאמן התייחס גם למאבקי הצמרת: “המצב הוא כמו שנה שעברה. יש לנו את אותן תוצאות כמו שנה שעברה, זה דבר טוב עבורנו, אנחנו צריכים ללכת משחק אחר משחק, להכין עצמנו ליריבות, להתכונן לכל משחק, זה מה שאני מבקש מהשחקנים שלי ואת זה אנחנו צריכים לעשות עד סוף העונה. אם אנחנו ביתרון 4 או 6 או 10 זה לא מעניין, זה אותו דבר, כל פעם המשחק הבא הוא הכי חשוב וכל פעם המשחק הבא הוא הכי קשה עבורנו”.

על מצבת הפצועים הוסיף: “הם בדרך הנכונה להחלמה וזה תלוי בהרגשה שלהם. דור פרץ עבד איתנו היום, אורוש ניקוליץ’ התחיל להתקדם ב-3 ימים האחרונים, ואנחנו נעקוב אחר התגובות שלו בעבודה היומיומית עם עבודה חזקה שלנו ונראה אם הוא יהיה מוכן לשחק או לא”.