מכבי תל אביב השיגה הערב (שני) ניצחון ענק, אולי אחד הגדולים בתולדותיה. אחרי משחק משוגע וקאמבק של מכבי חיפה, יונתן כהן קבע 3:4 מתוק על הירוקים בסמי עופר עמוק בדקה ה-93. בסיום שחקן ההתקפה סיכם את תחושות הטירוף שחווה מיד לאחר השער. 

“אני לא יכול לתאר את זה במילים. ראיתי מסך שחור, ראיתי את העיניים של הקהל, שפשוט איתי בטירוף", אמר כהן, "הלוואי שאני אחווה עוד הרבה רגעים כאלה, אני מקדיש את הניצחון לקהל שהגיע עד לפה ודחף אותנו, אני שמח שיכלתי לעזור לקבוצה לנצח”. 

"זה דומה אולי לדרבי התל אביבי עם ערן זהבי אבל זה הרגע שלי אז אני לא יכול להשוות אותו לשום דבר אחר. זה הרגע הכי מאושר בחיים שלי", סיפר כהן, "אני שמח מאוד שניצחנו פה במגרש קשה וקבוצה טובה. לקחנו 3 נקודות ואנחנו עם הפנים קדימה".

לאחר מכן הוסיף: "אני חושב שהיה לי משחק בינוני ומטה, היה משחק קשה מאוד. לא פשוט לשחק נגד הקהל של חיפה, אבל בסופו של דבר מה שזוכרים זה הניצחון"

על הרוח של מכבי אמר כהן: "הקבוצתיות מתבטאת בכל משחק. אני מבואס שספגנו שלושה שערים, אנחנו נתקן את זה. הביחד הזה הביא אותנו לנצח בדקה ה-93, אני שמח מאוד שהצלחנו לנצח". 

לסיום נשאל על השוואות לערן זהבי וענה: "אני לא מתייחס לזה, אני לא אוהב לעשות את ההשוואות האלו. ערן שחקן מדהים ואני אוהב אותו מאוד, אבל אני יונתן כהן ואני משחק את הכדורגל שלי”.