אחרי 17 שנה זה חזר – מכבי תל אביב ומכבי חיפה נפגשו הערב (ב') למשחק הצמרת בין המוליכה לסגניתה (בהתאמה).

הצהובים הגיעו למשחק החוץ אחרי שני ניצחונות משכנעים בליגה על בני יהודה והפועל כפ"ס. איביץ' בחר להישאר עם אותו הרכב שפתח במשחק האחרון, כששכטר המשיך לקבל קרדיט בחוד ההתקפה לצידם של יונתן כהן ועומר אצילי. 

צפו בתקציר:

מחצית ראשונה

מכבי פתחה מעולה את המשחק וביטלה את החלק ההתקפי של חיפה כמעט באופן מוחלט. מן העבר השני ניסיונות של ריקן ואצילי כמעט ומצאו את הראשון. אחרי 13 דקות עם דומיננטיות צהובה מכבי יצאה להתקפה מצד ימין. ג'ראלדש חיפש בכדור עומק על הקו את שכטר שהצליח להשתלט על הכדור לגבור על המגן שלו ולהוציא רוחב לריקן שהגיע מאחור והדביק את הכדור לרשת העליונה. 0:1 למכבי!

מכבי המשיכה לחפש את השער השני בעוד חיפה לאט לאט חזרה למשחק. ניסיונות נוספים של אצילי וריקן לחפש את השער מתוך הרחבה נעצרו על קו השער ומנעו מהצהובים לעלות ליתרון כפול. טננבאום, מן העבר השני, עצר פעמיים ניסיונות של חיפה בבעיטות לשערו. בסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון 0:1 על חיפה.

מחצית שנייה

3 דקות מפתיחת המחצית השנייה מכבי מהממת את סמי עופר. ג'ראלדש פרץ באגף ימין והעביר רוחב לרחבה. גולסה הגיח מאחור והניף את רגל ימין ופנימה. 0:2 למכבי!

בדקה ה-60, בניגוד למהלך המשחק, חיפה חזרה למשחק. כדור קרן מצן שמאל הסתיים בניסיון מספרת של עופרי ארד. סבוריט הרחק מהקו אבל רוקאביצה, שלא היה מכוסה, כבש את השיוויון מקרוב. 1:2 למכבי.

2 דקות בלבד חלפו וחיפה איזה. חזיזה הרים כדור מצד ימין ווילדסחוט בעט מהאוויר לפינה השמאלית של טננבאום ופנימה. 2:2.  

המשחק הפך להיות קצבי מצד לצד ויונתן כהן היה קרוב בדקה ה-64 לעשות את המהפך כשבעיטה שלו מ-7 מטרים מצאה את ג'ק כהן מוכן.  

במהלך כדור הקרן גלזר בעט עם העקב לכיוון השער של חיפה וטען לנגיעת יד. בתום בדיקה של ליאני השופט קבע על כדור עונשין מ-11 מטרים. יונתן כהן ניגש לבעיטה, ג'ק כהן הדף את הכדור הראשון אך כהן המשיך את הריבאונד פנימיה. 2:3 למכבי!

בדקה ה-73 אבי ריקן פינה את מקומו לטובתו של דור מיכה. בחילוף הראשון של איביץ'. בהמשך גם איתי שכטר ואיל גולסה פינו את מקומם לטובת צ'יקו אופואדו ושחר פיבן. 3 דקות לסיום 90 הדקות כדור קרן של חיפה הגיע לרגליו של אוועד שבעט מ-13 מטרים לפינה של טננבאום ופנימה. חיפה איזנה ל-3:3.

כשהיה נראה שזה כבר גמור בדקה האחרונה של תופסת הזמן עומר אצילי פרץ מצד ימין והעביר רוחב למרכז הרחבה משם הגיח יונתן כהן שמ-6 מטרים קבע ניצחון ענק של מכבי בסמי עופר. 3:4 למכבי!