פרי גיים
שבוע לאחר ה-3:4 על מכבי חיפה, מכבי תל אביב שבה הערב (שני) לאיצטדיון סמי עופר. הפעם הצהובים אירחו את בית"ר ירושלים במשחק במסגרת המחזור ה-18 בליגת הבורסה לניירות ערך, שהוזז לאיצטדיון החיפאי בעקבות עונש רדיוס.

שחקניו של ולדימיר איביץ' הגיעו מהמקום הראשון בטבלה ובמטרה להמשיך את התקופה המוצלחת שעוברת על הקבוצה. המאמן בחר שלא לערוך שינויים בהרכב הפותח, כאשר איתי שכטר, יונתן כהן ועומר אצילי הובילו את החלק הקדמי. שרן ייני שב לסגל ופתח על הספסל. 

מהעבר השני, בית"ר הגיעה כשהיא מדורגת במקום השלישי בטבלה ובמרחק של 10 נקודות מהפסגה. המאמן רוני לוי נאלץ להסתדר ללא גדי קינדה שנותר מחוץ לסגל ובמקומו פתח אופיר קריאף. אנתוני וראן, פרדי פלומה וליוואי גארסיה הוצבו בהתקפה. 

מחצית ראשונה
הרבע הראשון של המשחק התנהל בצורה די שקולה כאשר שתי הקבוצות מתקשות לייצר מצבים טובים. מה שכן קיבלנו היו כרטיסים צהובים, אמוציות ומשחק די אגרסיבי בשני צידי המגרש. בדקות הבאות העסק המשיך להיות צפוך כאשר מכבי ובית"ר הצליחו לאיים בעיקר בעיטות ממרחק, אבל כאלה שלא איימו באמת על המסגרת. 

6 דקות לפני ההפסקה מכבי קיבלה הזדמנות גדולה לעלות ליתרון לאחר שאצילי חטף כדור על סף הרחבה, זה נהדף לשכטר שהיה יכול לכבוש באחד על אחד מול השוער, אבל ניצן יצא טוב והצליח להדוף. 

מחצית שנייה
עידוד נפלא מהיציעים דחף את מכבי בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-49 הצהובים גם התקרבו לכיבוש אבל ניצן הדף בעיטה טובה של אצילי. בדקה ה-58 איביץ' החל לרענן את השורות וביצע חילוף ראשון כשצ'יקו נכנס במקום שכטר.

שחקניו של איביץ' נטלו את היוזמה גם בדקות הבאות כשבית"ר מנסה לעקוץ בעיקר בהתקפות מתפרצות. בדקה ה-71 איביץ' ביצע חילוף נוסף כשדור מיכה החליף את ריקן. 14 דקות לסיום מיכה השאיר כדור טוב לכהן שבעט בנגיעה ממרחק אבל פיספס את המסגרת. 2 דקות לסיום הגיע גם תורו של אילון אלמוג להיכנס למשחק במקומו של אצילי.