מכבי תל אביב זכתה שנה שלישית ברציפות בטורניר החורף הבינלאומי לנוער שנערך במתחם האימונים PenguinPickUp שבקריית שלום. הצהובים עשו זאת לאחר תיקו נגד קריסטל פאלאס וניצחון על אקסלסיור רוטרדם.

מכבי תל אביב – קריסטל פאלאס 1:1 (התקציר באדיבות ערוץ ONE)


החניכים של אליעזר בן אהרון עלו ליתרון בדקה ה-12 בזכות שער של אסף הרשקו. הקשר קיבל את הכדור במרכז המגרש ושחרר בעיטה מ-20 מטרים שמצאה את הרשת. היתרון של הצהובים החזיק מעמד עד לתוספת הזמן. האנגלים יצאו להתקפה מתפרצת מצד ימין, הרמה מהאגף הימני הגיעה אל ראשו של רוב סטריט שנגח את הכדור פנימה. 

מכבי תל אביב – אקסלסיור רוטרדם 1:2


במשחק השני של מכבי ת"א 'שחר' היום, אשר נעל את ההשתתפות של שתי הקבוצות בטורניר החורף, גברה מכבי 1:2 על ההולנדים ובכך הבטיחו את הזכייה בטורניר שנה שלישית ברציפות.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של הצהובים שלא הצליחו למצוא את הרשת. במחצית השנייה מכבי כבר השתלטה על המשחק, בדקה ה-34 טל תורג׳מן ניצל בלגן ברחבה של אקסלסיור, הוא הגיע ראשון אל הכדור ונגח את הכדור פנימה. 

בדקה ה-42 הצהובים הכפילו את התוצאה. בעיטה חופשית של אור רויזמן מ-18 מטרים הכניעה את שוער אקסלסיור. מכבי עלתה ל-0:2. שלוש דקות חלפו וההולנדים הצליחו לצמק את התוצאה. סאנצ׳ס פרננדס ביצע מהלך אישי שבסופו הגיעה בעיטה מסובבת שמצאה את הרשת. התוצאה נשארה עד הסיום 1:2 עבור מכבי, הניצחון הקנה להם את המקום ה-1 בטורניר.