פרי גיים
מכבי תל אביב שבה הערב (שבת) לאיצטדיון בלומפילד. אחרי משחק רדיוס ביתי בחיפה לפני כשבועיים, הצהובים אירחו את מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-20 של ליגת הבורסה לניירות ערך. 

מכבי הגיעה לאחר ה-0:3 על הפועל חדרה במחזור האחרון ובמטרה לרשום ניצחון ביתי ראשון ב-2020. לשחקניו של ולדימיר איביץ' היה ערב המחזור גם יתרון של 4 נקודות בפסגת הטבלה והמאמן בחר שלא לערוך שינויים בהרכב הפותח. המשמעות: יונתן כהן, עומר אצילי וצ'יקו אופואדו המשיכו לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי. 

מהעבר השני, אשדוד הגיעה עם מאמן חדש על הקווים – רן בן שמעון – שערך למעשה "הופעת בכורה" בקבוצתו החדשה. בן שמעון בחר לפתוח עם מערך של 3 בלמים כשבצד השני של המגרש שגיב יחזקאל ודין דוד הוצבו בהתקפה.  

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם שליטה מוחלטת בכדור מול ניסיונות של אשדוד לצאת קדימה למתפרצות אך ההגנה הצהובה עצרה אותם עוד במקום. 

בדקה ה-34 מיכה הרים כדור מצד ימין, ההגנה האשדודית הרחיקה עד לאצילי שהניף מתוך הרחבה את רגל ימין לקורה ופנימה. 0:1 למכבי! 

רגע לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה איתן טיבי כמעט כבש את אחד מהשערים היפים בקריירה שלו בחצי מספרת מתוך הרחבה. הכדור חמק קרוב לקורה ובכך הסתיימה המחצית הראשונה כשמכבי ביתרון 0:1.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב של שתי הקבוצות. מכבי המשיכה ללחוץ בניסיון למצוא את השני וניסיונות של אצילי, גולסה ואופואדו בדקות הראשונות של המחצית כמעט והכניעו את משפתי. 

בדקה ה-70 של הכניס איביץ' למשחק את איתי שכטר על חשבונו של צ'יקו אופואדו במטרה לרענן את השורות בחוד ההתקפה.

בדקה ה-76 איתי שכטר נכנס לאחד על אחד מול משפתי בכדור עומק. שוער אשדוד הכשיל את שכטר ברחבה ומכבי זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים. יונתן כהן דייק מהנקודה הלבנה והכפיל את היתרון של הצהובים. 0:2 למכבי.

בדקה ה-83 הכניס איביץ' את אבי ריקן על חשבונו של אייל גולסה. גם איילון אלמוג נכנס לקראת הסיום במקומו של עומר אצילי, שנבחר לשחקן המשחק של FACTORY 54. בסיום יונתן כהן היה יכול להבקיע את השני שלו והשלישי של הצהובים אך הכדור פגש את הקורה ויצא החוצה. מכבי תל אביב רשמה ניצחון נוסף 4 ימים לפני המשחק נגד הפועל ב"ש בטרנר.