העונה הסדירה בליגת הבורסה לניירות ערך מתקרבת לסיום ובשבת מכבי תל אביב תעמוד בפני מבחן נוסף. המוליכה תתארח אצל הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-23 ותנסה כמובן להשיג עוד 3 נקודות חשובות במאבק על התואר.

בוידאו: המשחק נגד הפועל חיפה בסיבוב הקודם

מכבי תגיע למשחק מהמקום הראשון וכשהיא נהנית מיתרון של 5 נקודות על פני השנייה מכבי חיפה. שחקניו של איביץ' ינסו להגדיל את הפער ל-8 נקודות באופן זמני, כאשר חיפה תשחק רק ביום שני – באיצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים.

איביץ' ייאלץ להסתדר הפעם ללא דן גלזר שמושעה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. המשחק נגד החיפאים יהיה הראשון מאז סגירת חלון ההעברות, בו נפרדה הקבוצה מאלירן עטר וארון שוינפלד. 

מהעבר השני, הפועל חיפה נמצאת בתקופה טובה ותגיע לאחר שני ניצחונות רצופים. הקבוצה של שרון מימר העלתה את מאזנה ל-31 נקודות, שערב המחזור ממקמות אותה  כרגע בפלייאוף העליון (מקום 6) עם מספר נקודות זהה לזה של הפועל חדרה במקום החמישי. חיפה תחסר את גידי קאניוק, אקס מכבי, שמושעה גם כן בשל צבירת כרטיסים צהובים. 

כזכור, במשחק בסיבוב הקודם גברה מכבי 0:3 על הפועל חיפה, במה שהיה אחד המשחקים היותר טובים של הצהובים העונה. 

המאמן ולדימיר איביץ' אמר לקראת המשחק:  הם במצב טוב וזה אומר שאנחנו צריכים לתת מאה אחוז כדי לנצח ולקחת 3 נקודות. זה לא קל, אם אני חוזר למשחק הראשון מולם העונה,ניצחנו 0:3 אבל זה היה משחק קשה נגד קבוצה שיודעת לשחק בשני צידי המגרש. מסוכנת במצבים נייחים. נמצאת בשישייה הראשונה והיא ראויה להיות שם".

רוסלן ברסקי הוסיף: ""הפער בצמרת לא רלוונטי. אנחנו מתמקדים במטרות שלנו ובקבוצה שלנו. אם נמשיך במשחק שלנו ובקצב צבירת הנקודות הזה אני בטוח שנשיג את מה שאנחנו רוצים".