פרי גיים
מכבי תל אביב התארחה הערב (שבת) אצל מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-26 של ליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים הגיעו במטרה לסיים את הליגה הסדירה עם עוד 3 נקודות לקראת הפלייאוף העליון.

המאמן ולדימיר איביץ' ביצע שינוי יחיד בהרכב הפותח שלו כאשר איילון אלמוג פתח בחלק הקדמי במקום איתי שכטר שנפצע במשחק הדרבי. מהעבר השני, מכבי נתניה הגיעה כשהיא כבר ללא סיכוי להעפיל אל הפלייאוף העליון. המאמן סלובודן דראפיץ׳ פתח עם יונס מלדה ופאטוס בצ׳יראי בחלק הקדמי. 

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה נהדרת עבור מכבי. כבר בדקות הפתיחה הצהובים לחצו על היריבה מנתניה וזה בא לידי ביטוי כבר בדקה ה-5 עם שער נהדר של החלוץ הצעיר, אילון אלמוג. המהלך החל בצד ימין, יונתן כהן הרים כדור אל הרחבה שם הוא מצא את אלמוג שנתן נגיעה חכמה מעל דני עמוס היישר אל הרשת. בכך מכבי עלתה ל-0:1 על נתניה.

לאחר מכן המשחק מעט נרגע אך עדיין השליטה הייתה שייכת לחניכים של ולדימיר איביץ. בדקה ה-19 כדור חופשי של אצילי הגיע אל ראשו של ז׳איר אמאדור שהסיט את הכדור אל המסגרת, אך עמוס קלט את הכדור ומנע את השער השני של מכבי.

בדקה ה-32 נתניה איימה בפעם הראשונה על השער של טננבאום. יונס מלדה ניסה את מזלו מ-30 מטרים והכדור הלך רחוק מהמסגרת. עשר דקות לאחר מכן שוב נתניה איימה על השער, הפעם כארם ג׳אבר מצא את קניקובסקי שבעט מחוץ לרחבה החוצה.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה יחסית. דווקא נתניה הייתה זאת שאיימה ראשונה על השער במחצית השנייה. בדקה ה-55 אביב אברהם מצא את יונס מלדה שחתך למרכז ושחרר בעיטה מסובבת שמצאה את הקורה של טננבאום.

עשרים הדקות הבאות התנהלו בעיקר במרכז המגרש כששתי הקבוצות לא הרבו לאיים על השער. מכבי בעיקר הניעה את הכדור לעומת נתניה שחיפשה את ההתקפות המתפרצות. בדקה ה-72 נתניה איימה שוב על השער של מכבי. מלדה הרים כדור לרחבה מהאגף השמאלי אל גיא מלמד שנגח לפינה הקרובה, טננבאום הגיב טוב וקלט את הכדור המסוכן.

עד הדקה ה-90 לא נרשמו אירועים משמעותיים נוספים, המשחק התנהל ברובו במרכז עד הסיום והתוצאה נשארה 0:1 לזכות מכבי תל אביב.