פרי גיים
מכבי תל אביב אירחה הערב (ראשון) את הפועל קריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-24 של ליגת הבורסה לניירות ערך. לאחר ניצחונה של מכבי חיפה אמש, האלופה הגיעה במטרה להחזיר את הפער בפסגה ל-6 נקודות – שבוע ויום לפני הדרבי התל אביבי.

המאמן ולדימיר איביץ' ביצע שני שינויים בהרכב הפותח שלו כאשר דן גלזר חזר מהשעייה ואילו אבי ריקן הוצב בקישור במקום דור מיכה. מהעבר השני, קריית שמונה הגיעה כשהיא נלחמת על חייה בליגה עם 3 נקודות מעל הקו האדום. המאמן קובי רפואה פתח עם יואל אבוחצירה ואחמד עאבד בחלק הקדמי. 

מחצית ראשונה
די כצפוי מכבי היתה הקבוצה היוזמת בעשרים הדקות הראשונות של המשחק וגם הצליחה לאיים על השער עם בעיטות של יונתן כהן וריקן. מהעבר השני גם הצפוניים ייצרו סכנה לשער של טננבאום עם בעיטה חזקה של עאבד שנהדפה על ידי השוער. 

בדקה ה-25 הצהובים קיבלו הזדמנות נפלאה לעלות על הלוח לאחר חילופי מסירות טובים, אבל כהן בעט מ-10 מטרים, ומזווית אלכסונית, החוצה.  5 דקות לאחר מכן האורחת יצאה להתקפה די נדירה וגם הגיעה למצב לא רע, אך אבוחצירה נגח החוצה. 6 דקות להפסקה אירע אירוע מעורר מחלוקת. טיבי כבש לאחר הגבהה של אצילי, אך לאחר מספר דקות של בדיקות במערכת שיפוט המסך החליט צוות השיפוט לפסול את השער.  

מחצית שנייה
הצהובים פתחו את המחצית השנייה עם אנרגיות טובות וגם הגיעו למצבים קורצים, אך בעיטה של כהן ונגיחה מקרוב של שכטר נעצרו אצל עמוס. בדקה ה-56 איביץ' ביצע את החילוף הראשון שלו כאשר מיכה נכנס במקום ריקן. הלחץ הצהוב נמשך ובדקה ה-58 גם גולסה הצטרף למנסים אבל עוד הדיפה של השוער מנעה שער. 

בדקה ה-61 איביץ' החליט לעלות את צ'יקו מהספסל במקום שכטר. 4 דקות לאחר מכן מיכה השאיר לחלוץ כדור ברחבה, אופואדו ניסה לבעוט תוך כדי סיבוב אבל שיחרר בעיטה חלשה מדי. החבורה של איביץ' לא התייאשה ובדקה ה-76 הצליחה לשבור את הקרח. יונתן כהן לקח כדור חופשי מ-18 מטרים וירה אותו למשקוף ופנימה. 0:1 למכבי. 

השער שיחרר את מכבי ובדקה ה-83 הגיע השני של הצהובים. הפעם כהן נשלח באגף שמאל החשוף והעביר למרכז, אצילי נותר בלתי מכוסה ובנגיעה רכה שלח את השני פנימה. 0:2 למכבי. 3 דקות לאחר מכן הגיע השלישי עם העתק כמעט מושלם. הפעם אצילי היה בתפקיד המבשל עם כדור רוחב דומה משמאל, וצ'יקו סיים מול שער חשוף. 0:3 למכבי.