העונה הסדירה מגיעה לסיומה ומכבי תל אביב תצא ביום שבת (17:15) למשחק חוץ נגד מכבי נתניה במטרה לחזור עם שלוש נקודות ולשמור על פער 6 הנקודות ממכבי חיפה עם פתיחת הפלייאוף העליון.

המאמן ולדימיר איביץ' התייחס במסיבת העיתונאים ליריבה והבהיר שהוא צופה משחק לא פחות קשה מהמשחקים האחרונים אותם ניצחו הצהובים: "לא מזמן שיחקנו נגדם אחרי הדרבי והיה 0:0. אחת היריבות הכי קשות שאפשר לפגוש בליגה. יש להם שחקנים טובים ואיכותיים. במיוחד בקישור ובהתקפה. כל השחקנים האלה יודעים לכבוש ולשחק. הם לא בפלייאוף (העליון) וישחקו בלי לחץ. יכול להיות שזה לא טוב לנו. הם חיים כדי לנצח את מכבי ת”א. בשלב זה זו הקבוצה שלא הייתי רוצה לפגוש. יהיה יותר קשה מהמשחקים מול הפועל תל אביב וקריית שמונה. הם ייתנו את המקסימום. צריכים להתרכז ולשכוח מה היה בעבר".

על האילוצים בחלק הקדמי אחרי פציעתם של צ'יקו אופואדו ואיתי שכטר הוסיף: "איבדנו שני חלוצים במשחק אחד. אף אחד לא רצה את זה. אני מאמין בניק בלקמן. מגיע לו להיות כאן. הוא היה לפניי. הוא היה בתקופה הזו הכובש המצטיין. הוא מקצוען, עובד קשה. הוא איתנו מאוגוסט. בכל אימון הוא נותן את המקסימום. לא היו איתו בעיות. הוא עובד כאילו הוא משחק בהרכב. זה משהו שאני אוהב ומקווה שיהיו עוד שחקנים כאלה".

איביץ' עדכן בנוגע למצבו של צ'יקו אופואדו וסיפר שהוא לא צפוי להיות כשיר לתקופה הקרובה ורק אחרי שיגיעו תוצאות הבדיקות יידעו מה משך תקופת ההחלמה.