מכבי ת"א ׳שחר׳ – הפ' ראשל'צ ׳יהודה׳, 11:00 באצטדיון עירוני נס ציונה (נוער)
לאחר הניצחון באמצע שבוע על הפועל עכו במסגת סיבוב ח׳ של גביע המדינה, קבוצת הנוער של המועדון תארח את הקבוצה מראשל״צ במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל לנוער. הצהובים מגיעים למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשמנגד היריבה מגיעה למפגש מהמקום ה-14 בטבלה. במפגש הקודם בראשון לציון, החניכים של אליעזר בן אהרון ניצחו 0:1 בזכות שער בדקה ה-81 של רווה אסייג.
לניווט למגרש באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן
 
הפ' חיפה ׳בן ציון׳ – מכבי ת"א ׳עודד׳, 12:00 בקרית חיים אתוס מערבי (נערים א׳)
קבוצת נערים א׳ תנסה להמשיך את המומנטום החיובי בליגה נגד הקבוצה מחיפה במסגרת המחזור ה-19 של הליגה. הצהובים נמצאים במקום ה-1 בטבלה כשהיריבה נמצאת במקום הלפני אחרון של הטבלה. במפגש הקודם בין הקבוצות שהתקיים בקרית שלום הצהובים גברו 0:1 על חיפה משער של אלעד קפלן בדקה ה-15.
לניווט למגרש באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן
 
הפועל רעננה – מכבי ת"א ׳אלי פוקס׳, 8:30 ברעננה פראק צפוני (נערים ב׳)
לאחר שהעפילו לשלב רבע גמר הגביע בשבוע שעבר, קבוצת נערים ב׳ תקווה להמשיך את המומנטום החיובי גם בליגה. הקבוצה תצא למשחק חוץ ברעננה במסגרת המחזור ה-21 של הליגה. במפגש הקודם בין הקבוצות, הצהובים גברו 0:1 על היריבה מרעננה בזכות שער של בר לין.
לניווט למגרש באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן.
 
מכבי ת"א ׳אלדד׳ – מכבי חיפה ׳גולדשנפלד׳, 10:30 בקרית שלום סינטטי (נערים ג׳)
לאחר שהעפילו לרבע גמר הגביע בשבת האחרונה, קבוצת נערים ג׳ תארח הקבוצה מחיפה במסגרת המחזור ה-19 של הליגה. הצהובים נמצאים במקום ה-4 בטבלה מרחק 7 נקודות מהמוליכה מכבי חיפה.
לניווט למגרש באמצעות אפליקציית waze לחצו כאן.