קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הקבוצה מראשון לציון במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל לנוער. הצהובים מגיעים למפגש מהמקום ה-2 בטבלה, כשהיריבה מגיעה למפגש מהמקום ה-14 בליגה. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע שני שינויים בהרכב הקבוצה מהמשחק האחרון. שקד נבון יתפקד בכנף הימני ועומר יצחקי חזר לעמדת הבלם.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף גיא מזרחי, איתי בן חמו, עומר יצחקי, מייקל מור (נהוראי ביטון 55׳), ניב ברקוביץ׳, שקד נבון (יהלי לזר 64׳), נדב נידם, רווה אסייג (אור רוייזמן 64׳), פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה של הצהובים, אך דווקא בהתקפה הראשונה של ראשון לציון בדקה ה-5 הם הצליחו לכבוש. קשר ראשון לציון, אדיר רוטשטיין, קיבל את הכדור במרכז, הוא שחרר בעיטה מרחוק שמצאה את הרשת. ראשל״צ עלתה ליתרון 0:1.

בדקה ה-8 ראון לציון איימהפעם נוספת על השער. שחקן הכנף של הקבוצה, מוחמד במבה, בעט מצד ימין מזווית קשה הכדור פגש את הקורה.

בדקה ה-11 הצהובים איימו על השער, רונן חנצ׳יס קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה מחוץ לרחבה שהלכה מעל השער.

בדקה ה-19 שוב מכבי המשיכה את הלחץ, נדב נידם קיבל את הכדור במרכז, הוא השתחרר מהמגן ובעט מסף הרחבה אך שוער היריבה הצליח להדוף את הכדור ולמנוע שער בטוח. חלפו 3 דקות והפעם גויאגון פארפה איים על השער. הרמה של שקד נבון מצד ימין הגיעה אל ראשו של פארפה שנגח החוצה.

בדקה ה-39 דאבל פס באגף הימני של הצהובים השאיר את המגן הימני, גיא מזרחי חופשי לתת כדור רוחב טוב למרכז הרחבה, פארפה הגיע ראשון אך הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

מחצית שנייה
בפתיחת המחצית השנייה מכבי כמעט והשוותה את התוצאה. מזרחי הרים כדור מדויק אל הרחבה, חנצ׳יס עלה גבוה ונגח אל המסגרת אך שוער היריבה הציל את הכדור. דקה לאחר מכן ניב ברקוביץ׳ בעט מסף הרחבה, אך הכדור חלף סמוך לקורה.

 בדקה ה-54 פארפה ביצע מהלך אישי נהדר שנבלם על ידי ההגנה. הוא חלף על פני 3 שחקני הגנה אך הבעיטה שלו נבלמה על ידי שחקן הגנה של ראון לציון.

בדקה ה-75 האורחים כבשו את השני. כדור קרן הגיע אל מוחמד במבה שבעט מקרוב פנימה. ראשון לציון עולה ליתרון 0:2.

בדקה ה-90 מכבי הצליחה לצמק את התוצאה. כדור ארוך הורד על ידי חנצ׳יס אל טל תורג׳מן שבעט בוולה פנימה. מכבי צימקה את התוצאה ל-1:2.

לפני שריקת הסיום ראשון לציון כבשו את השלישי. אדיר רוטשטיין סיים התקפה מתפרצת בשער נוסף אל הרשת. תוצאת הסיום 1:3 לראשון לציון.