לאחר שגויסו מעל ל-65 אלף ש"ח בקמפיין 'פסח מכל הלב', קרן מכבי ושחקני המועדון החלו בשלב הבא של הפרויקט: שילוח של מעל 300 חבילות מזון למשפחות נזקקות וקשישים, וכן קרוב ל-10,000 מסיכות שנרכשו עבור הצוותים הרפואיים בבתי החולים ומרכזים גריאטריים ברחבי הארץ. 

צפו בשחקנים מתגייסים למען הקהילה:

שחקני הקבוצה הגיעו היום (חמישי) לקרית שלום והיו הראשונים להוביל ברכביהם חבילות מזון לכתובות ייעודיות – הכל על מנת לשמח כמה שיותר אנשים בחג הפסח הקרוב. בימים ובשבועות הקרובים יישלח כלל הציוד שנאסף ויאסף.

קרן מכבי ממשיכה כל העת בפעילותה עבור האוכלוסיות השונות ואנו מזמינים אתכם להמשיך לתמוך ולהשתתף בפעילויות בעמוד קרן מכבי באתר הרשמי.

הקפטן שרן ייני סיפר על הפעילות שלו ושל חבריו: "מאוד חשוב לעזור למשפחות נזקקות ולאנשים בסיכון. אנחנו תרמנו את החלק שלנו ברמה הכספית ועכשיו גם ברמה הביצועית. כמובן ששומרים על ההוראות של משרד הבריאות, על עצמנו וגם על האנשים. נשים להם את החבילות מחוץ לדלת". 

ייני גם התייחס לפעילות החשובה של קרן המועדון ולקמפיין גיוס הכספים המוצלח: "אנחנו ממשיכים לעשות הרבה פעילויות, מאוד חשוב לנו לעודד את כולם לתרום ולתת כמה שיותר לסביבה שלנו. הצוותים הרפואיים עוברים תקופה מאוד לחוצה וקשה. אנחנו מאוד מעריכים את מה שהם עושים בשבילנו. אני יכול לספר גם שאישתי אפילו מצאה מקום שאפשר לתרום בו עוגות לצוותים וכבר שלחנו כמה, יש לה תחביב חדש כי עכשיו יש הרבה זמן כמו שאתם יודעים".

על התקופה שעוברת על השחקנים הוסיף הקפטן: "אני חושב שאנחנו מתחלקים לשתי אוכלוסיות, אלה עם ילדים ואלה בלי ילדים. אלה שעם ילדים לא עושים שום דבר שהם רוצים ורק ממחפשים את הפתרונות איך להעסיק את הילדים, אבל כולנו צריכים להבין כמה זה חשוב ולשמור על הילדים, הסבים והסבתות ולמצוא מה לעשות. מצד השני, זה מאוד מחזק את המרקם המשפחתי אז יש בזה גם יתרונות".