אקדמיית הנוער קיימה הערב (חמישי) מפגש מיוחד במינו במסגרת פרוייקט שיתוף הפעולה עם מועדונים שונים מרחבי הארץ. הפעם מאמן קבוצת נערים א׳, אורי דוד, שיתף את פילוספיית המועדון ושיטת האימון במסגרת החטיבה הבוגרת של המחלקה.

בעקבות מגבלות נגיף הקורונה, הערב המפגש נערך דרך אפליקציית ZOOM בו התארחו אנשי מקצוע ממועדונים שונים מרחבי הארץ: מכבי ברקאי, הכח עמידר רג, הפועל הרצליה, עירוני אור יהודה, מ.כ. חולון, מכבי קרית ים, הפועל דיר חנה, מכבי דיר אל אסד, עירוני בענה, אום אל פאחם ומכבי עמישב פת. את הפרוייקט המיוחד מנהל ראש מערך הסקואטים באקדמיית הנוער, רן אליאס, כאשר הפרוייקט עצמו תחת חסותו של המנהל הביצועי של המועדון, פטריק ואן לוון.

בסיום הישיבה, מנהל הפרוייקט וראש מערך הסקאוטינג, רן אליאס, סיפר על המפגש המיוחד ועל המשך שיתוף הפעולה: ״לאחר מספר מפגשים במהלך העונה, אנחנו נקיים במהלך השבוע הקרוב סמינר של שלושה מפגשים עבור פרוייקט שיתוף הפעולה. היום ערכנו המפגש הראשון בנושא פילוסופיית אקדמיית הנוער אותו העביר מאמן קבוצת נערים א׳ של המועדון, אורי דוד. ביום שני הקרוב יתקיים מפגש נוסף בנושא טכניקה וביום חמישי הבא בנושא שוערים. המטרה של הפרוייקט היא להמשיך ולשתף מהידע של האקדמייה עם קבוצות נוספות למרות המגבלות. להמשיך ולקיים יחסי גומלין בנושא שחקנים ומידע. בהמשך הדרך נקווה שהפרוייקט יגדל וקבוצות נוספות יצטרפו למהלך המיוחד״.