בעקבות החלטת ההתאחדות לכדורגל על סיום עונת המשחקים בליגות הלא מקצועניות ומפעלי גביע המדינה, הליגה של נערים א׳ הגיעה לסיומה. על פי ההתאחדות הוחלט כי הקבוצות שמדורגות במקום הראשון בכל הליגות, מלבד הליגות המקצועניות, יוכתרו כאלופות. 

כאמור הקבוצה עד גיל 17 של המועדון הייתה ממוקמת במקום ה-1 בטבלה לאחר 21 מחזורים ולכן הוכתרה לאלופת המדינה בעת סיום הליגה. 21 משחקים מתוכם 15 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדי ליגה. הצהובים כבשו סה״כ 50 שערים וספגו רק 16 שערים. הכובש המצטיין הוא חלוץ הקבוצה, דור תורג׳מן, שמוביל את טבלת כיבושי הליגה עם 19 שערים.

בעונתו הראשונה כמאמן הראשי של הקבוצה, אורי דוד זכה באליפות. הוא שיתף אותנו בתחושות שלו לאור ההישג: ״קצת מוזר לסכם עונה בחודש אפריל אבל המציאות היא שהביאה את ההתאחדות לכדורגל לסיים את העונה עכשיו ולהכריז עלינו כעל אלופת המדינה עד גיל 17. אני חושב שהשחקנים התקדמו בצורה דרמטית מהצורה שהתחלנו אותה, התקדמנו כבודדים ובעיקר כקבוצה, הצגנו כדורגל מעולה בהתאם לפילוסופיה של האקדמיה. כל שחקני הסגל בלי יוצא מן הכלל לקחו חלק דומיננטי בעונה הזאת שזה לעצמו הישג לא שגרתי בשכבת גיל הזאת. הראינו עליונות רבה ברמה ההישגית וזכינו בתואר האליפות בזכות. 

הבחירה של פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי, לצוות שיהיה סביבי בעונה הזאת עשתה את העונה הזאת ליוצאת דופן. ג‘פרי ישי, העוזר שלי עושה עבודה מופלאה ושוברת שיוויון בפיתוח שחקני הקבוצה והאקדמיה בכלל. יאיר אילוז, המאמן בניה גופנית שעשה עבודה נהדרת בכך שהראנו עליונות גם בצד הגופני. ישראל עיני שעובד ללא הפסקה בפיתוח השוערים ושיפור היכולות שלהם. שלומי טובול, האנליסט, שמביא את השחקנים לרמת הבנה מעולה. אור הפיזיותרפיסט שלנו שלו הייתה עבודה מרובה השנה בעקבות פציעות מרובות והחזיר את כולם בצורה מעולה ומירב המאמנת המנטלית שהביאה את השחקנים לרמה מנטלית להתמודד מול קשיים והצלחות בצורה נהדרת. גאה מאוד בשחקנים ובצוות על עונה נהדרת״.