אקדמיית הנוער חזרה היום (שלישי) לפעילות לאחר כחודשיים. קבוצות הנוער ועד נערים ג׳ (15-19) התאמנו היום במתחם האימונים בקריית שלום בהתאם להנחיות משרד הבריאות. האימונים נבנו בהתחשב בפגרה הארוכה שעברה על השחקנים ובהתאם לתכנית האימונים שביצעו בבית עד כה. ביום ראשון הקרוב גם הקבוצות הצעירות יותר של האקדמיה יחזרו לפעילות.

מאמן קבוצת הנוער, אליעזר בן אהרון, התייחס לחזרה לאימונים ולחשיבות של שמירה על הוראות משרד הבריאות: ״ההרגשה הייתה כמו לחזור מפגרת קיץ רק הפעם לאותה קבוצה. שגרת הקורונה משנה את מבנה האימונים ולמעשה הקבוצה מחולקת לשתיים בלי להתערבב אחת עם השנייה. האימון הראשון היה אימון כניסה לא בעצימות גבוה שהמטרה הייתה לזהות באיזה מצב נמצאים השחקנים מבחינת גופנית. השחקנים ביצעו את תוכניות האימון שקיבלו בתקופת פגרת הקורונה ולכן נראים במצב טוב יחסית. בהמשך נעלה את קצב האימון ונחזור לתכנים רגילים. כיף לחזור למגרשים ולראות את המועדון חוזר לחיים וחשוב מאוד לשמור על הכללים החדשים ולא לזלזל בהם שלא נאלץ לחזור אחורה״.

מאמו קבוצת נערים א׳, אורי דוד, שיתף אותנו בתחושות שלו מהחזרה לכר הדשא: ״אחרי כמעט חודשיים מבלי לשחק כדורגל התחושות הם מעולות. חזרנו למקום הטבעי שלנו ולעשות את מה שאנחנו הכי הרבה אוהבים לעשות. הופתעתי מאוד מהמצב הגופני של השחקנים, הם עבדו יפה מאוד והתנהלו במשמעת עצמית יוצאת דופן בתנאים לא פשוטים. הם עמדו בכל המשימות שהצבנו להם במהלך הפגרה הכפויה, ואנחנו כבר מחכים לאימון הבא״.