אקדמיית הנוער נמצאת בקשר מקצועי עם מועדון קהילתי יהודי במלבורן אוסטרליה, Maccabi FC Caulfield. שיתוף הפעולה נוצר במטרה שהמועדונים ישתפו מידע מקצועי על אימון ושחקנים. בגלל נגיף הקורונה שיתוף הפעולה כרגע מתבצע מרחוק כאשר אקדמיית הנוער מעבירה סמינרים אינטרנטיים עבור אנשי המקצוע במועדון האוסטרלי. שני הצדדים שמחים על שיתוף הפעולה ובהמשך גם יתבצעו ביקורים מקצועיים, שיתוף מידע, קיום מחנות אימון ואולי בעתיד גם שיתוף שחקנים.

שוחחנו עם מתאם האימונים של המועדון האוסטרלי, מייקל קאן, שסיפר לנו על שיתוף הפעולה המיוחד ועל הסמינרים האינטרניים: ״אנו מאוד שמחים על קיום הסמינר האינטרנטי בימים אלו בתקופת הקורונה. הסימנרים מאוד אינפורמטיביים עבור המאמנים שלנו ואנחנו נהנים ללמוד על הפעילות של אקדמיית הנוער. 

שמחנו לגלות דברים זהים בפילוסופיית הכדורגל של מכבי ושלנו, זה אומר שאנחנו בדרך הנכונה. המאמנים שלנו סיפרו שהם למדו המון בסמינרים והם ישמחו לקיים פגישות נוספות כאלה בהמשך.

מטרת המועדון הקהילתי שלנו היא לתת לכל השחקנים אפשרות להצטיין ולהתפתח דרך חינוך המאמנים שלנו. אין דרך טובה יותר מאשר לעקוב וללמוד אחר מועדונים כמו מכבי תל אביב שעובדים ברמה הגבוהה ביותר מבחינת אימון ופילוסופיה.

אנחנו גאים על שיתוף הפעולה המוצלח בין המועדונים ואנחנו מצפים לעתיד שנוכל לארח מספר מאמנים של מכבי תל אביב בשנה הבאה. קיום השיתוף פעולה מעודד יהודים צעירים להתעניין בתחום הספורט ובתחום הכדורגל  ובכך בעצם מתהדק הקשר הקהילתי היהודי״.