ההכנות לחידוש ליגת הבורסה לניירות ערך בעיצומן והערב (רביעי) מכבי תל אביב קיימה את משחק האימון השני שלה לקראת החזרה. שחקניו של ולדימיר איביץ' התארחו אצל מ.ס.ע אשדוד במשחק שנערך באיצטדיון הי"א בעיר הנמל. 

 

כזכור, לקראת המשחק נגד הפועל חיפה (30.05, 20:00) במחזור הראשון של הפלייאוף העליון, הצהובים ערכו בשבת האחרונה משחק אימון נגד הפועל רעננה בו ניצחו 1:3. ביום ראשון יפגשו גם את בית"ר ת"א – בת ים למשחק הכנה נוסף.

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-3 מכבי יצרה איום משמעותי על השער אחרי שדוידזאדה מצא את אצילי, הקיצוני הוריד למיכה שהמשיך עם בעיטה מ-16 מטרים שחלפה סנטימטרים מהקורה. 7 דקות לאחר מכן חילופי מסירות נפלאים בחלק הקדמי השאירו את כהן במצב קורץ, החלוץ בעט חזק בימין אבל משפתי התעופף והוציא את הכדור מהפינה הרחוקה. בדקה ה-16 גם ריקן התקרב לכיבוש לאחר קרן שנהדפה, אבל הבעיטה שלו חלפה מעל המשקוף. 

האיום הראשון של אשדוד הגיע בדקה ה-23. שלומי אזולאי סובב כדור חופשי חד מ-20 מטרים, טננבאום הצליח להדוף את זה למשקוף. מכבי המשיכה להיות מסוכנת ובדקה ה-25 גם הצליחה לעלות ליתרון. הצהובים יצאו להתקפת מעבר מהירה בסיומה יונתן כהן קיבל את הכדור ממיכה על סף הרחבה ובעט כדור חזק שפגע בשחקן הגנה, הוסט מעל השוער – ופנימה. 0:1 למכבי. 

היתרון של מכבי החזיק מעמד 8 דקות אחרי כשבדקה ה-33 מור עדרי, שנכנס כמחליף רק שתי דקות קודם לכן, הגיע לכדור שהורחק ומ-17 מטרים ירה טיל לחיבורים הרחוקים. 1:1. 2 דקות לפני ההפסקה אצילי השתחרר משחקן הגנה אחד, התקדם ובעט טוב מ-20 מטרים, אך מעל המשקוף. 

מחצית שנייה

בדומה למשחק נגד רעננה, גם הפעם איביץ' רענן את מרבית ההרכב שלו בפתיחת המחצית השנייה, כאשר מנגד רן בן שמעון הסתפק ב-2 חילופים. בדקה ה-50 יונתן כהן יכול היה להשלים צמד לאחר כדור עומק טוב של אצילי, אבל בעט מזווית אלכסונית סמוך לעמוד. 3 דקות לאחר מכן אצילי השאיר כדור טוב לגולסה, שבעט בנגיעה וגילח את המשקוף מהצד הלא נכון שלו. 

בדקה ה-67 רוסלן ברסקי הכניס כדור עומק חד לחוזז, שהסתנן מעבר לקו ההגנה, אבל יציאה של משפתי הקדימה אותו. 11 דקות לסיום קרן טובה של אלמוג מצאה את פיבן, שהמשיך עם נגיעה לפינה הקרובה אבל פיספס את המסגרת במעט. בדקה ה-85 גם בלקמן הגיע להזדמנות לאחר מסירה של גולסה, אבל בעט מזווית די קשה לרשת החיצונית. 3 דקות לסיום מכבי החזירה לעצמה את היתרון. קנדיל שלח בכדור נהדר את חוזז, שהוכשל ברחבה. ניק בלקמן לקח את הבעיטה, הפציץ למרכז השער ופנימה. 1:2 למכבי. שניות לפני הסיום גם אנריק סבוריט הצטרף לרשימת הכובשים. הפעם מתן חוזז קיבל כדור בצד ימין של הרחבה, העביר רוחב חד והמגן השמאלי המשיך עם בעיטה בנגיעה לרשת. 1:3 למכבי בסיום.

הרכבים

מכבי ת"א: דניאל טננבאום (אנדראס יאניוטיס 46'), אנדרה ג'ראלדש (מאור קנדיל 46'), ז'איר (שחר פיבן 65'), שרן ייני (איתי בן חמו 78'), אופיר דוידזאדה (אנריק סבוריט 46'), דן גלזר (דור פרץ 46'), אבי ריקן (אייל גולסה 46'), דור מיכה (רוסלן ברסקי 65'), יונתן כהן (אילון אלמוג 65'), עומר אצילי (מתן חוזז 65'), איתי שכטר (ניק בלקמן 46').

מ.ס.ע אשדוד: רועי משפתי (רון שושן 70'), בנצי מושל (מור עדרי 31', ג'ימי מארין 80'), גיל כהן, דודי תירם, נאור עבודי (מונטארי קמהני 46'), חמודי כנעאן (ניר חסון 58), רועי גורדנה (עוז בילו 58'), שלומי אזולאי, סמואל אלבי (יעקב בריהון 70), שגיב יחזקאל (רנאן 34'), דין דוד (אדג'י הייפורד 46').