מכבי תל אביב תעלה בשבת הקרובה (21:00) לדרבי התל אביבי הרביעי והאחרון העונה. הצהובים יארחו את הפועל תל אביב למשחק במסגרת המחזור ה-33 של ליגת הבורסה לניירות בידיעה כי אם ישיגו לפחות נקודה יבטיחו את הזכייה באליפות. היום (חמישי) דיבר המאמן ולדימיר איביץ' לקראת ההתמודדות.

על דרבי שני תוך שבוע:
"זה לא משהו שקורה בדרך כלל, אבל זה הפלייאוף וסדר המשחקים שונה. זה משחק טוב, משחק קשה כמו 3 המשחקים הקודמים ואנחנו צריכים להכין את עצמנו כדי לתת את המקסימום כדי לנצח". 

עד כמה הדרבי הקודם עדיין נמצא בראש?
"למען האמת מיד אחרי הדרבי היה לנו עוד משחק כך ששכחנו מזה והכנו את השחקנים למשחק נגד הפועל חיפה. בתנאים כאלה ובתקופה כה קצרה בין המשחקים אין הרבה זמן לחשוב על המשחקים, בעיקר אם ניצחת. במצב כזה צריך להתמודד עם הלו"ז, להוציא את פרטים החשובים מהמשחק ולשתף עם השחקנים".

איביץ' גם נשאל איך העובדה שמכבי צריכה נקודה כדי להבטיח את האליפות תשפיע על השחקנים וענה: "נותרו לנו 4 משחקים. המטרה שלנו היא לנצח בכל משחק. כולנו יודעים שאנחנו צריכים נקודה אבל לא נשחק על נקודה. אנחנו משחקים על 3 נקודות בכל המשחקים. מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לחשוב רק על המשחק ולא על מה יקרה אחרי. העבודה שלנו היא לתת את הטוב ביותר שלנו בכל דקה במשחק, אין דרך אחרת".