מכבי תל אביב תעלה בשבת הקרובה לדרבי השלישי של העונה. הצהובים יתארחו אצל הפועל תל אביב למשחק במסגרת המחזור ה-31 של הפלייאוף העליון בליגת הבורסה לניירות ערך והיום (חמישי) המאמן ולדימיר איביץ' דיבר לקראת ההתמודדות.
 

אחרי 2 תוצאות תיקו, איך מכבי מגיעה לדרבי?
"יש משחקים בהם דברים לא הולכים בדרך שאתה רוצה. זה קורה, אתה לא משחק לבד, יש יריבה שמתכוננת. זה אומר שהרבה פעמים אפשר לעבוד עם הקבוצה ולהכין את השחקנים למשהו אבל מה שעושה את ההבדל במשחקים הוא הפרטים הקטנים. אם שמים לב לפרטים הקטנים אפשר להשיג יתרון. אני מצפה למשחק קשה. שיחקנו נגדם פעמיים וניצחנו אבל במשחק האחרון הם נותרו ב-10 שחקנים ובמשחק הקודם כבשנו פעמיים בדקות האחרונות. כל המשחקים היו קשים ואיך שאני רואה אותם הם בכושר טוב. אולי הם הפסידו במשחק האחרון, אבל התחילו טוב את הפלייאוף והשיגו נקודות. יש להם הרבה שחקנים צעירים עם מוטיבציה ואין קבוצה שתשחק נגד הפועל ת"א ויהיה לה קל". 

על התחושה לשחק ללא קהל:
"כן, זה משחק שונה. אין את הקהל וזה משהו שאתה רגיל אליו כל חייך. זה לא אותו דבר ולא קל בלי האוהדים אבל זה מה שנקבע בכל אירופה, בתקווה שאם נמשיך לשמור על המשמעת הזו אז בעתיד הקהל יחזור למגרשים".

איך הלו"ז העמוס ישפיע על בחירת ההרכב שלך?
"זה לא קל לא עבורי ולא עבור המאמנים האחרים בפלייאוף. לכל אחד יש בעיות, זה חלק מהחיים ומהמשחק. בטוח שכולנו חושבים על אסטרגטגיה ואיך להשתמש בשחקנים. ברור שהחילופים הנוספים נותנים לנו אפשרות לתת לשחקנים לנוח. אנחנו צריכים להסתגל למצב הזה".