אחרי שהבטיחה את הזכייה באליפות, מכבי תל אביב תעלה מחר (ד', 21:00) למשחק הנפת הצלחת. הצהובים יארחו את בית"ר ירושלים במה שיהיה משחק הבית האחרון העונה והיום (שלישי) דיבר המאמן ולדימיר איביץ' לקראת ההתמודדות.

"המשחקים לא נפסקים וכבר מחר מצפה לנו משחק נגד בית"ר", אמר איביץ', "זו קבוצה שלא ממש השגנו תוצאות חיוביות נגדה העונה. זו קבוצה טובה עם מאמן טוב שעשתה התקדמות לעומת העונה שעברה. אני מצפה למשחק חזק, בדומה למשחקים הקודמים. המטרה שלנו היא תמיד לנצח במשחקים ונעשה את הטוב ביותר שלנו, נכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר. יש לנו הרבה שחקנים שרוצים לשחק ולהיות ווינרים עד הסוף. ניתן את הטוב ביותר שלנו". 

מה הופך את המשחקים נגד בית"ר לקשים?
"במשחק האחרון אני חושב שאולי היתה להם מחצית ראשונה טובה יותר ואנחנו היינו טובים יותר במחצית השנייה. המשחק הזה גם הגיע אחרי שני הניצחונות שלנו בפתיחת הפלייאוף ואני מאמין שלא התחלנו את המשחק בצורה בה רצינו. הפסדנו 45 דקות ולא עשינו מה שתיכננו. מה הופך את המשחקים לקשים? כמו שאמרתי, יש להם שחקנים ומאמן טובים, הם יודעים להגן ולהתקיף ובכל המשחקים מולם קשה, גם כשניצחנו 0:4. נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג את הניצחון".

לקראת משחק הבית האחרון:
"לצערי זה יהיה בלי האוהדים וזה לא משהו שהיינו רוצים, דיברתי הרבה פעמים על האוהדים, קשה לכולם לשחק בלעדיהם. אנחנו יודעים מה האוהדים נותנים לנו במהלך העונה, אנחנו מתגעגעים אליהם, אבל אני מאמין שלפחות הם מרוצים ממה שהם ראו מאיתנו העונה".

על התרומה של חברי הצוות המקצועי:
"יש 4 אנשים שהגיעו איתי לפה, עוזר המאמן מילוש, מאמן הכושר דרקו, חריסטוס מאמן השוערים וננאד הספורט-תרפיסט. מילוש נמצא איתי 3 שנים ואנחנו עובדים טוב ביחד. אנחנו מבינים אחד השני והוא עזר לי הרבה. אנחנו עובדים כמו קבוצה וכל דבר שאנחנו משיגים אנחנו משיגים ביחד ובעבודה קשה. אני רוצה להזכיר גם שניים שכבר היו פה כשהגענו, יוסי זיגדון וישראל קקון, שמשלימים את צוות האימון ואני מאוד מרוצה מהעבודה שלהם, הם עזרו לנו הרבה מאוד בשנתיים האלה".