חודש יוני הוא בדרך כלל זמן לפגרה וקצת מנוחה מכדורגל, אבל הנסיבות האחרונות גרמו לכך שהשנה למכבי מצפה יוני לוהט מתמיד. רגע לפני משחק העונה נגד מכבי חיפה, עשינו לכם סדר בלו"ז הצפוי של הצהובים בתקופה שתקבע רבות לגבי גורל המאבק על התואר. 

3.6: מכבי ת"א – מכבי חיפה, 20:45 בבלומפילד
עם יתרון של 9 נקודות בפסגת הטבלה, שחקניו של ולדימיר איביץ' יארחו את משחק העונה המסקרן מול החיפאים. כזכור, המפגש הקודם בין הקבוצות נכנס לפנתיאון של הכדורגל הישראלי והסתיים ב-3:4 מטורף לזכות הצהובים בסמי עופר. מעניין יהיה לראות מה יחכה לנו הפעם.

8.6: בית"ר ירושלים – מכבי ת"א, 20:45 בטדי 
5 ימים בלבד לאחר משחק העונה, למכבי יצפה משחק קלאסי נוסף – הפעם נגד הקבוצה שמדורגת במקום השלישי בטבלה. הביקור הקודם של מכבי באיצטדיון הירושלמי הסתיים עם 0:4 גדול, אך מנגד הקבוצה של רוני לוי כפתה 0:0 מתסכל על המוליכה, במשחק הרדיוס שאירחה מכבי בסמי עופר. 

15.6: מכבי ת"א – הפועל ב"ש, 20:45, בלומפילד

מכבי תשוב לבלומפילד ותארח את הקבוצה של יוסי אבוקסיס למפגש הראשון מבין שניים בפלייאוף העליון. אחרי שנפרדו בתיקו במשחק בטרנר בסיבוב השני, מכבי תקווה לשמור על מאזן חיובי נגד ב"ש באצטדיון היפואי.

20.6: הפועל ת"א – מכבי ת"א, בלומפילד, מועד סופי טרם נקבע

הדרבי הראשון של הפלייאוף גם ינעל את הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון. הצהובים כבר ניצחו את האדומים פעמיים העונה ויקוו לעשות זאת בפעם השלישית. זה גם יהיה המשחק שייפתח עשרה ימים עם ארבעה משחקים עבור שחקניו של ולדימיר איביץ'.

23.6: הפועל חיפה – מכבי ת"א, סמי עופר, מועד סופי טרם נקבע

המחצית השנייה של הפלייאוף העליון תיפתח במשחק חוץ בסמי עופר נגד הפועל חיפה. במפגש הראשון בין השתיים העונה בסמי עופר נפרדו בתיקו 1:1. 

27.6: מכבי ת"א – הפועל ת"א, בלומפילד, מועד סופי טרם נקבע

שבוע בלבד אחרי המפגש הראשון עם הפועל בפלייאוף, הפעם הצהובים יארחו את הדרבי האחרון של העונה.

30.6: מכבי ת"א – בית"ר ירושלים, בלומפילד, מועד סופי טרם נקבע 

משחק הבית האחרון של מכבי העונה יתקיים נגד בית"ר ירושלים, כשבוע לפני שהעונה תסתיים באופן רשמי.