פרי גיים
המחזור ה-28 של ליגת הבורסה לניירות ערך הפגיש הערב (רביעי) את מכבי תל אביב ומכבי חיפה למפגש המוליכות המסקרן במסגרת הפלייאוף העליון. שחקניו של ולדימיר איביץ' הגיעו עם יתרון של 9 נקודות בראש הטבלה ולאחר ניצחון 0:2 על הפועל חיפה במחזור שפתח את הפלייאוף. 

מבחינת ההרכב, המאמן הסרבי בחר להחזיר ל-11 שלו את דור פרץ על חשבון דור מיכה. יונתן כהן הוצב בחלק הקדמי על חשבון עומר אצילי כאשר איתי שכטר ומתן חוזז המשיכו לקבל את הקרדיט גם הפעם. מנגד, חיפה, שהגיעה לאחר הפסד להפועל ת"א במחזור הקודם, פתחה עם התקפה שכללה את מוחמד עוואד, יאניק וילדסחוט וניקיטה רוקאביצה. 

מחצית ראשונה
שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה די זהירה כאשר האיום הראשון היה של שרי עם בעיטה ממרחק שחלפה ליד העמוד. בדקה ה-16 מכבי יצאה למתפרצת טובה, שכטר הציב את פרץ בעמדה קורצת בתוך הרחבה אבל הכדור שלו הלך לידיים של ג'וש כהן. הצהובים המשיכו לייצר התקפות ובדקה ה-18 מצאו את הרשת. הפעם יונתן כהן ייצר פריצה מסחררת באגף ימין והשאיר את נטע לביא מאחור. הקיצוני העביר רוחב, ואייל גולסה שהגיע כטריילר שלח בעיטה חדה בנגיעה לפינה של כהן ופנימה. 0:1 למכבי. 

בדקות הבאות מכבי עיבתה את מרכז השדה וניסתה לשחק בצורה סבלנית מול הנעת כדור של היריבה. בדקה ה-26 גם הגיע איום של כהן עם בעיטה חופשית שחלפה מעל המשקוף. לקראת סיום המחצית חיפה שלחה יותר שחקנים קדימה ובדקה ה-45 הרמה של שרי גם מצאה את סיינסבורי במצב מסוכן, אך הנגיחה של הבלם חלפה מעל השער. 

מחצית שנייה
המצב המשמעותי הראשון של המחצית השנייה הגיע בדקה ה-55 אחרי ששכטר חדר לרחבה וספק הוכשל על ידי נטע לביא, אך השופט ריינשרייבר החליט שהחלוץ צלל והוציא לעברו את הכרטיס הצהוב. 3 דקות לאחר מכן שרי כמעט הפתיע את טננבאום עם כדור חופשי חד, אבל השוער הגיב טוב והצליח להדוף. 

בדקה ה-69 איביץ' ניצל את החילופי הרבים שעמדו לרשתו וביצע חילוף משולש כאשר מיכה, אצילי ובלקמן נכנסו במקום פרץ, כהן ושכטר. משחק ענק של דן גלזר סייע למכבי לעבור לא מעט דקות של הנעת כדור של היריבה ובדקה ה-80 הקשר האחורי גם זרק את הגוף והציל כדור מסוכן של חזיזה. 2 דקות לאחר מכן חיפה נותרה ב-10 שחקנים לאחר שנטע לביא ספג כרטיס צהוב שני והורחק. 4 דקות לסיום מכבי כבשה את השני וסגרה עניין. מסירת עומק נפלאה של אצילי שלח את מתן חוזז שסיפק סיומת קרת רוח מול כהן וקבע 0:2 למכבי שהחזיק מעמד עד לסיום!