מכיב תל אביב אירחה הערב (ב') את הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-30 של הבורסה לניירות ערך, ואחרי התיקו במפגש האחרון נגד בית"ר ירושלים, הצהובים קיוו לנצל את איבוד הנקודות של חיפה כדי להגדיל את הפער בצמרת, אך בתום המשחק נשמר הסטטוס קוו.

המאמן, ולדימיר איביץ', פתח במערך שכלל קו הגנה עם חמישה שחקנים: ג'ראלדש, אמאדור, פיבן, סבוריט ודוידזאדה. בחוד ההתקפה פתחו שכטר ויונתן כהן.

מחצית ראשונה

אחרי דקות ראשונות ללא מצבים מיוחדים, בדקה ה-25 דור פרץ השתלט על כדור שהוגבה לרחבה ומ-6 מטרים כבש את הראשון במשחק. 0:1 למכבי.

באר שבע ניסתה למצוא את שער השיוויון עוד לפני המחצית, כשבעיטה של ז'וסואה עלתה מעל לשער של טננבאום. לקראת סיום המחצית מכבי עוד ניסתה להכפיל את היתרון, אך ללא הצלחה והקבוצות ירדו למחצית כשמכבי ביתרון.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה עם הזדמנות נהדרת של פרץ להכפיל את היתרון ולכבוש צמד אך הבעיטה שלו מתוך הרחבה הייתה מחוץ למסגרת.

ככל שחלפו הדקות מכבי התקרבה לשער השני. בעיטה חופשית לש יונתן כהן חלפה סמוך לקורה וגם ג'ראלדש ניסה את כוחו בבעיטה מזווית קשה. גם שחר פיבן רשם החמצה גדולה מכדור קרן שעצר על החזה ומ-5 מטרים בעט לשער אבל לויטה היה במקום.

בדקה ה-62 ערך איביץ' חילוף כפול. מאור קנדיל ואבי ריקן נכנסו על חשבונם של דור פרץ ואנדרה ג'ראלדש.

בדקה ה-70 הפועל באר שבע חילצה כדור סמוך לרחבה של מכבי וז'וסואה ניצל את הטעות וכבש מתוך הרחבה. 1:1. 

מכבי המשיכה ללחוץ כדי למצוא את השער השני, אך ניסיונות של ריקן וסבוריט לא מצאו את השער. בדקה ה-78 איביץ' ערך חילוף נוסף, כשאיילון אלמוג נכנס על חשבונו של יונתן כהן. 2 דקות לסיום המשחק מכבי סיימה את מכסת החילופים כשניק בלקמן ושרן ייני נכנסו על חשבונם של איתי שכטר ואופיר דוידזאדה.

בסיום המשחק שתי הקבוצות נפרדו ללא הכרעה. הפער בצמרת נשמר על 12 נקודות ממכבי חיפה.