שבוע לאחר ה-0:0 בטדי מול בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב תנסה לשוב מחר (ב', 20:45) למסלול הניצחונות ולהגדיל את הפער בפסגת הטבלה. האלופה תארח את הפועל באר שבע למשחק במסגרת המחזור ה-30 של ליגת הבורסה לניירות ערך והיום (ראשון) דיבר המאמן ולדימיר איביץ' במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. 

על השבוע שעבר על הקבוצה:
"נכון, זה לא היה שבוע שקט. לעיתים יש תקופות שבהן יש בעיות. אנחנו מועדון כדורגל מקצועני, אנחנו רוצים לחשוב על כדורגל ועל העבודה שלנו. יש דברים שלא בשליטתנו, אנחנו מתכוננים למשחקים, עובדים קשה ורוצים לתת את הטוב ביותר שלנו בכל אימון ובכל משחק – ונמשיך לעשות את זה".

איך הושפעו ההכנות למשחק:
"אנחנו מקצוענים. עם השחקנים שיש לנו אנחנו רוצים להכין את הדברים הטובים ביותר שניתן לקראת המשחק – על מנת לנצח. היה לנו שבוע שלם. זו הפעם האחרונה העונה בה אנחנו יכולים לעבוד במשך תקופה כזו ללא משחקים באמצע. כעת הקצב יהיה קשוח, 7 משחקים עד לסיום העונה. כמובן שהלו"ז הזה יהיה דומה עבור כל הקבוצות". 

על העובדה שב"ש שיחקה 120 דקות במשחק הגביע השבוע:
"אלה דברים שיכולים להשפיע רק בצורה חיובית, כשאתה עובר שלב בגביע. אנחנו מתרכזים בעצמנו ובמה שאנחנו רוצים לעשות. אם אנחנו רוצים לנצח אנחנו חייבים להיות מרוכזים מהשנייה הראשונה, לא כמו במשחק האחרון, כשהתחלנו לשחק רק במחצית השנייה. אנחנו יודעים שכל הקבוצות בפלייאוף חזקות, כל משחק הוא כמו דרבי ואם אתה רוצה לנצח אתה חייב להיות מרוכז מהשנייה הראשונה".

"ב"ש קבוצה טובה עם שחקנים טובים ומאמן טוב", הוסיף המאמן, "אף פעם לא קל נגדם. נראה מה יהיה מחר. הקבוצה הטובה יותר תנצח את המשחק. כולם מצפים לראות כדורגל טוב, בטוח ששתי הקבוצות יתנו את המקסימום כדי לנצח במשחק".