מכבי תל אביב שוב האלופה! עונה סופר-דומיננטית של מכבי הגיעה הערב (שבת) לרגע השיא שלה כאשר הצהובים הוכתרו לאלופים בפעם ה-24 בתולדות המועדון. גם התארכות העונה וההפסקה הכפויה בשל הקורונה לא עצרו את הכוכבים בצהוב, שהשלימו את המשימה אחרי 0:3 ענק על הפועל תל אביב בדרבי ועל הדרך גם הוכתרו בפעם השנייה ברציפות לקבוצה הטובה ביותר בישראל.

 

 

 

 

 

איביץ' בחר לערוך שינויים מההרכב שפתח באמצע השבוע נגד הפועל חיפה. איתן טיבי לצידם של פיבן, סבוריט, אמאדור וקנדיל. איילון אלמוג ובלקמן המשיכו לקבל את הקרדיט בחלק הקידמי. 

מחצית הראשונה

המשחק נפתח באופן שקול עם ניסיונות של שתי הקבוצות למצוא פרצה בהגנות. בדקה ה-15 הפועל רשמה את הבעיטה הראשונה לשער, כשטננבאום עצר כדור של ברשצקי מתוך הרחבה.

מן העבר השני הצהובים רשמו הזדמנות ראשונה בתום מהלך בצד ימין כשניק בלקמן המשיך כדור רוחב ישר לידיו של ינקו. בהמשך גם גולסה ניסה את כוחו מחוץ לרחבה אך הכדור חלף מעל למשקוף.

כל שחלפו הדקות מכבי השתלטה על מרכז המגרש ולחצה את שערה של הפועל. בדקה ה-42, טננבאום נאלץ למתוח את איבריו אחרי בעיטה שטוחה מ-18 מטרים של אבו עביד. השוער של הצהובים הדף כדור מסוכן נוסף של ליינדר דקה למחצית. בסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות נפרדו ללא שערים. 

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב. הפועל פתחה את המחצית השנייה עם לחץ גבוה על שערה של מכבי. בדקה ה-62 של המשחק ערך איביץ' שני חילופים, כשהכניס את אופיר דוידזאדה ודור פרץ על חשבונם של אנריק סבוריט ואייל גולסה.

בדקה ה-64 פיבן הרים כדור מצד ימין וניק בלקמן המשיך בנגיחה סמוך לקורה של ינקו. בדקה ה-66 פריצה של ריקן לרחבה של האדומים הסתיימה בעבירה של דגני וכדור עונשין מ-11 מטרים. ניק בלקמן ניצב מול הנקודה הלבנה ודייק. 0:1 למכבי!

מכבי המשיכה ללחוץ בניסיון למצוא את השער השני וינקו הצליח לעצור בעיטה חזקה של איילון אלמוג. איתי שכטר ויונתו כהן נכנסו על חשבונם של איילון אלמוג וניק בלקמן.

בדקה ה-81 כדור קרן של הצהובים מצד שמאל הסתיימה במספר של איתן טיבי מ-5 מטרים לרשת. 0:2 למכבי! בדקה ה-88 הפועל נותרה ב-10 שחקנים אחרי צהוב שני שספג בואטנג.

 בדקה ה-89 איתי שכטר התרומם לכדור שהוגבה מצד ימין ונגח לפינה הימנית. 0:3 למכבי!

בסיום המשחק הצהובים רשמו ניצחון רביעי על האדומים העונה וחגגו את האליפות השנייה ברציפות וה-24 בתולדות המועדון!