פרי גיים

אחרי שהגדילו את הפער בצמרת עם הניצחון על מכבי חיפה במחזור השני של הפלייאוף, מכבי יצאה לטדי למשחק נגד בית"ר ירושלים בידיעה שניצחון יגדיל את הפער ל-14 נקודות מהשנייה, מכבי חיפה, ויקרב את שחקניו של איביץ' לתואר הנכסף.

 

המאמן בחר להשיב להרכיב את דור מיכה ועומר אצילי על חשבונם של דן גלזר ויונתן כהן. דור פרץ יתפקד כקשר האחורי בהיעדרו של גלזר.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם שליטה במרכז המגרש וניסיונות למצוא פרצה בהגנה של בית"ר. ככל שחלפו הדקות בית"ר נכנסה גם היא למשחק והחלה לשלוט במרכז המגרש. בדקה ה-28 לוי גארסיה סובב כדור חופשי מ-19 מטרים אל הקורה הימנית של טננבאום. 

בדקה ה-33 מתן חוזז סימן על פגיעה ברגלו ואיביץ' נאלץ לערוך את החילוף הראשון במשחק, כשהכניס את יונתן כהן. 

בדקות האחרונות מכבי חזרה לשלוט במגרש ורגע לפני השריקה למחצית איתי שכטר כמעט וכבש בנגיחה את שער היתרון. בסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא שערים.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. דור פרץ בבעיטה מחוץ לרחבה ואיתי שכטר היו קרובים לעלות את מכבי ליתרון בדקות הראשונות של פתיחת המחצית. מנגד, טננבאום המשיך ביכולת הנהדרת שלו והציל את הצהובים מספיגה אחרי בעיטה מתוך הרחבה של עידן ורד.

בדקה ה-57 ערך איביץ' חילוף כפול, כשהכניס את ניק בלקמן ואבי ריקן על חשבונם של איתי שכטר ואייל גולסה. 10 דקות חלפו ובלקמן כמעט ומצא את הרשת של איתמר ניצן שנגח כדור קרן מ-6 מטרים סמוך לקורה.

ככל שחלפו הדקות המשחק הפך למאוזן עם לא מעט איבודי כדור של שתי הקבוצות. עידן ורד היה קרוב לכבו שאת השער הראשון אך בעיטה שלו בסיומה של התקפה בית"רית חלף סמוך לקורה של טננבאום.

לקראת השריקה לסיום המשחק פריצה של יונתן כהן הסתיימה בכדור שטייל לו על קו החמש, כשניק בלקמן החמיץ את הכדור בסנטימטרים בודדים. איביץ' הכניס לקראת הסיום את איילון אלמוג ורוסלן ברסקי על חשבונם של דור מיכה ועומר אצילי.

השינויים לא שינה את מה שארע על הדשא ובסיום נפרדו שתי הקבוצות בחלוקת נקודות.