אחרי שכבר בעונה שעברה הסלוגן "100% מכבי" נכנס לחיינו, המגמה נמשכה גם העונה כאשר שחקני הבית היו מרכיב מרכזי במיוחד בהישגים הכמעט דימיוניים של הצהובים תחת ולדימיר איביץ'. 

חלק גדול מההצלחה של המועדון הוא פרי טיפוח שיטתי של כישרונות צעירים והפיכתם לשלד שמרכיב את הקבוצה הבוגרת. רגע אחרי הבטחת אליפות דומיננטית שנייה ברציפות בדקנו עד כמה השפיעו השחקנים שגדלו באקדמיית הנוער של מכבי על ההישג. 

הופעות:

24 שחקנים בסך הכל הופיעו העונה במדי מכבי במסגרת הליגה. 

מתוך הרשימה הזו לא פחות מ-11 שחקנים הם כאלה שגדלו במחלקת הנוער של מכבי: שרן ייני, דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה, יונתן כהן, שחר פיבן, מתן חוזז, עומר אצילי, רוסלן ברסקי, אילון אלמוג ופארפה גויאגון.

בנוסף, אל סגל הקבוצה הבוגרת השתייך גם השוער המוכשר עומר כץ, תוצר אקדמיית הנוער, שלא רשם דקות בליגה. גם הקשר נדב נידם שהשתייך לסגל בחלקים מהעונה הוא שחקן בית של המועדון. 

שערים ובישולים: 

אז שחקני הבית מרכיבים חלק גדול מהסגל, אך האם הם באמת משמעותיים? התשובה היא שמאוד. 

נכון לרגע כתיבת שורות אלה מכבי כבשה 61 שערי ליגה העונה. מתוכם הובקעו על ידי שחקני הבית לא פחות מ-31 שערים, כלומר הם הבקיעו קצת יותר מ-50% מהגולים של מכבי העונה.

יונתן כהן הוא מלך השערים של מכבי עד כה עם 11 שערי ליגה ובנוסף אליו כבשו העונה 7 שחקני בית נוספים.

טבלת כובשי השערים תוצרת בית:

בנוסף, שחקני מכבי בישלו העונה 43 שערים ובמקרה הזה התרומה של השחקנים שגדלו במועדון היתה של 26 בישולים (60% מהבישולים).

העונה של גלזר:

התרומה להצלחה הקבוצתית נמדדת כמובן גם בעזרה למשחק ההגנה, בטח בעונה המופלאה שעוברת על מכבי בהיבט הזה. אחד האחראים לכך הוא דן גלזר, עוד שחקן תוצרת קריית שלום כמובן, שהוא ללא ספק אחד ממצטייני העונה.

גלזר הוא למעשה השחקן שמוביל את כל הליגה בכמות התיקולים המוצלחים (121).

בנוסף הוא שני בליגה בכמות החילוצים בחצי ההתקפי (58) וחמישי במאבקי קרקע מוצלחים (218).

הקשר האחורי גם מדורג שני בקבוצה אחרי ז'איר (228) בכמות חילוצי הכדור (216).