מאמן מכבי , ולדימיר איביץ', קיווה לסיים את המשחק האחרון של העונה שהיה למשחקו האחרון על הקווים, עם ניצחון על הפועל ב"ש ורשימה של שיא נוסף לרשימת השיאים – עונה ללא הפסדים. אבל בתום 90 דקות מכבי ידה לראשונה העונה מנוצחת 2:0.

בסיום המשחק, אחרי שנפרד סופית מאימון הקבוצה ומשחקניו, המאמן הסרבי התראיין בפעם האחרונה והודה: "זה לא נורמלי מה שעשינו העונה הזו למרות ההפסד הערב. אני רוצה לברך את השחקנים שלי על שנתיים נהדרות שעשינו. הפסדנו את המשחק האחרון לקבוצה שהייתה טובה מאיתנו בפתיחת המשחק ובמהלך המחצית הראשונה. אנחנו לא היינו מרוכזים בעשרים הדקות הראשונות ועשינו טעויות. לאחר מכן חזרנו למשחק וניסינו לכבוש. בסיום המשחק הם ניצחו ואנחנו יכולים לברך אותם על הניצחון".

על ההחלטה לעזוב את מכבי: "זו ההחלטה שלקחתי בימים האחרונים. זה דבר נורמלי מאוד בכדורגל. הרבה מאמנים מחליפים קבוצות בסוף העונה. אני גאה בשחקנים שלי ובכל הצוות שהיה איתי בשנתיים האלה. ההצלחה היא הצלחה של עבודת צוות. אני בטוח שמיץ' וג'ק יכולים להיות גאים בשחקנים האלה".

איביץ' סיכם: "זו לא הייתה החלטה קלה. היו לי פה שנתיים נהדרות שלא אשכח. אני חוזר ליוון ואשקול את עתידי. קיבלתי את ההחלטה ועכשיו אצטרך לחשוב על העתיד שלי"