אקדמית הנוער ע״ש אבי כהן פתחה עונה כשהנציגה הראשונה שהחלה את אימוניה היא קבוצת הנוער של המועדון, מכבי תל אביב ׳שחר׳. אליעזר בן אהרון, מאמן הקבוצה בעונתו השנייה, העביר את האימון הראשון יחד עם הצוות המקצועי. עוזר המאמן – ציון כהן, מאמן השוערים – שורה אובארוב, מאמן הכושר – טל ווליק והפיזותרפיסט – אור אהרון. קבוצת הנוער כוללת שחקני נוער ותיקים ושחקנים צעירים שעלו מקבוצת נערים א׳ שזכתה באליפות בעונה החולפת. 

שוחחנו עם בן אהרון לאחר האימון שסיפר בהתרגשות: ״למרות שאנחנו פותחים היום את השנה השנייה, בעונה הקודמת עבדנו שני שליש מהעונה. הקורונה עצרה לנו את תהליך העבודה ויש הרגשה של פספוס וחוסר מיצוי הפוטנציאל שלנו כקבוצה וצוות. בכל זאת ההרגשה לפתוח עונה שניה כמאמן הנוער של מועדון בסדר גודל שלנו גורמת להתרגשות גדולה. 

הצפיות שלי מהעונה גבוהות, אנחנו כצוות מרגישים מנוסים יותר, מחוברים יותר ומאותגרים הרבה יותר. המועדון ממשיך בתהליך של פיתוח שחקנים וכך גם יהיה השנה. התחרות על חולצת ההרכב נפתחה היום באימון שהיה קל יחסית בצל חום כבד שהקשה מאוד על הצוות והשחקנים, זאת מציאות שחשוב שנדע להתרגל אליה. באימון היו חסרים 6 שחקנים חלקם בבידוד וחלקם עם הבוגרים, השלמנו את הסגל עם שחקנים מקבוצת נערים א׳ שבהחלט הראו שהם בזכות במועדון. ככל הנראה נגיף הקורונה ישאר איתנו זמן רב וחשוב שהשחקנים מהשנתון הקטן יהיה חלק מהסגל הרחב ויבינו את הדרך שלנו. לסיום אאחל בריאות לכולם ושנה של למידה והצלחה״.