אקדמיית הנוער של המועדון קיימה ביומיים האחרונים (רביעי וחמישי) ימים מיוחדים עבור שחקני כדורגל צעירים מכל רחבי הארץ בשנתונים 2002 עד 2014. את הפעילות ניהל ראש מרעך הסקאוטינג של מחלקת הנוער, רן אליאס. לצידו עמדו צוות מאמנים שעזרו לשמור על איכות, מקצוענות והנאה. בראש המערכת עומד המנהל הביצועי, פטריק ואן לוון. המטרה היא להמשיך ולקיים ימים פתוחים נוספים עבור שחקני כדורגל בגילאים שונים. 

הפעילות התחלקה על פני יומיים בשני מתחמים של אקדמיית הנוער, בקריית שלום ובמתחם האוניברסיטה. השחקנים חולקו מראש על פי השנתונים שלהם לאימונים שונים לפי הנחיות משרד הבריאות. הצוות המקצועי דאג להכין אימונים מותאמים לפי גיל ויכולת, מה שעזר לשחקנים הצעירים להשתלב במסגרת האימון. במידה ותהיה התאמה, הצוות המקצועי יצור קשר עם השחקנים המתאימים להמשך התקשרות. היום המיוחד יצר הזדמנות מצויינת לילדים מכל רחבי הארץ להתקרב למועדון הצהוב ולספוג את הערכים של מכבי תל אביב.

ראש מערך הסקאוטינג באקדמיית הנוער, רן אליאס, סיכם את הפעילות: ״מאוד הופתענו לטובה מכמות השחקנים הצעירים שהגיעו אלינו למרות התקופה הלא שגרתית בצל הקורונה. לעומת פעמים קודמות דאגנו לפצל את היום הפתוח לשני ימים נפרדים ולשני מתחמים שונים, זאת על מנת לבצע את הפעילות בהתאם להנחיות משרד הבריאות. מדובר בפרוייקט אחד מיני רבים שאנו מקיימים במהלך השנה ונמשיך לקיים זאת גם בעתיד. המטרה באירועים הללו היא לראות שחקנים מוכשרים מכל הארץ ולתת להם בעצם את ההזדמנות לשחק ולהתאמן במגרשי האימונים של אקדמיית הנוער תחת המאמנים המקצועיים שלה. בנוסף, אשמח לומר תודה רבה לכל המאמנים ואנשי המועדון שארגנו את הפעילות המוצלחת״.