לאחר שקבוצת הנוער פתחה את האימונים בשבוע שעבר, הבוקר (שני) קבוצות נערים א׳ ו-ב׳ קיימו את אימון הפתיחה של העונה. ראשונה עלתה על כר הדשא היא קבוצת נערים א׳ אותה מאמן אורי דוד בעונתו השנייה בקבוצה. דוד, שזכה אשתקד באליפות עם הקבוצה, ימשיך לעונה נוספת כמאמנה הראשי של הקבוצה עד גיל 17.  הוא קיבל לידיו שחקנים חדשים ששיחקו בנערים ב׳ בעונתם הקודמת. בנוסף, בצוות האימון ג׳פרי ישי ימשיך בקבוצה כעוזר המאמן לעונה נוספת.

מאמן נערים א׳, אורי דוד שיתף אותנו בתחושות לאחר אימון הבכורה: ״מרגש מאוד לפתוח עוד עונה, 12 במספר באקדמיה שלנו. הפעם אני נפגש עם שנתון 2004 שעבדתי איתם בנערים ג׳, רק הפעם בשכבת גיל גדולה יותר ולכן המטרות והדרישות הקבוצתיות והאישיות הם גדולות יותר. אמנם אנחנו כולנו נמצאים בתקופה מאתגרת אבל אני בטוח שנמצא את הדרך להכין את הקבוצה לעונה נהדרת. המטרה העיקרית והמרכזית שכמה שיותר שחקנים יהיו מוכנים בסוף העונה לנוער של האקדמיה. בנוסף אני שמח בשנה הראשונה לעמוד בראש מערך אימוני העילית וכולי צפייה להתחיל את הפרויקט המיוחד הזה״.

לאחר מכן קבוצת נערים ב׳ קיימה את אימון הפתיחה של העונה. המאמן הראשי, אסי הבר, ממשיך לעונה נוספת עם הקבוצה עד גיל 16. עוזר המאמן החדש של הקבוצה הוא קרלוס צ׳קאנה שהצטרף העונה לאקדמיית הנוער של המועדון. הקבוצה שהחלה את דרכה היום בנויה משחקני קבוצת נערים ג׳ בעונה הקודמת.

מאמן הקבוצה, אסי הבר, שוחח איתנו לאחר האימון וסיפר: ״נרגשים ביותר. חזרנו היום לדשא לאחר חופשה קצרה, העונה הקודמת השאירה אותנו עם טעם של עוד. כמובן שכולנו נצמדים להנחיות כדי שנמשיך לעשות את הדבר שאנחנו הכי אוהבים. הציפיה היא להמשיך ללמד, לדחוף ולשפר את השחקנים המוכשרים שלנו. אני גאה לפתוח את השנה החמישית במועדון והשנייה כמאמן U16. בעזרת הצוות שעובד איתי נמשיך לעבוד קשה ולהשקיע כדי לייצר בסיס איתן של שחקנים שיהוו את עתיד המועדון.
התקופה הנוכחית, שבוגרי המחלקה שותפים בכירים בהשגיי הקבוצה הבוגרת, אמורה לתת להם הוכחה שההשקעה הרבה והעבודה הקשה יכולה להשתלם וחלומות מתגשמים״.