אחרי עונת אליפות בלתי נשכחת ושיתוף פעולה שניצח בכל החזיתות, מכבי תל אביב ו-FILA ממשיכות לכוון הכי גבוה שאפשר וגאות להשיק את התלבושת הביתית שתלווה אותנו בעונת 2020/21. המדים יוצרו בסטנדרט איכות גבוה וטכנולוגיה מתקדמת, שתסייע לשחקנים לדחוף את עצמם לביצועים מיטביים ותאפשר גם לאוהדים ליהנות מהנוחות המרבית שמציעים בגדי האלופה החדשים.

צפו בסרטון ההשקה

מדובר בשנה השנייה ברציפות בה המועדון המצליח בישראל חובר לענקית האופנה האיטלקית, כאשר מדי הבית הרשמיים של 20/21 מציגים בגאווה את צבעי הצהוב והכחול המזוהים עם מכבי, יחד עם סטנדרט איכות גבוה וטכנולוגיה מתקדמת. החולצה ממשיכה את הקו של העונה שעברה בעיצובה של חולצת החוץ, ששברה שיאי מכירות ושבתה את לב האוהדים.

בגב החולצה ניתן למצוא הפעם חידוש בדמות המשפט 100%MACCABI, שמזוהה עם המועדון וכעת ילווה גם את השחקנים על כר הדשא ואתכם בכל מקום שתהיו בו. בנוסף, במדים החדשים תהנו גם מהמאפיינים הבאים:

  • בד בטכנולוגיה מתקדמת לנידוף זיעה וקירור הגוף.
  • גזרת ספורט המותאמת לצרכי השחקנים.
  • תווית FILA מוזהבת המציינת את מקוריות המדים לעונת 2020/21.

התלבושת הביתית מצטרפת למדי האימון החדשים של מכבי שהושקו כבר בשבוע שעבר. בקולקציה הטרייה ניתן לראות את טביעת האצבע הברורה של FILA, הנחשבת לאייקון אופנתי מוביל ברמה העולמית, שמביאה אלינו פעם נוספת עיצובים ייחודיים ומעודכנים ברמה הגבוהה ביותר.

אז אחרי שהתרשמתם בטח תשמחו לדעת שהמדים כבר מחכים לכם בחנות האונליין הרשמית של מכבי, בחנות הרשמית בקריית שלום וגם בחנות הפופ-אפ שלנו בקניון הזהב בראשון לציון. ולא רק שם. החל ממחר, תוכלו לרכוש את החולצה ופריטים נוספים באתר הבית של FILA, עם עוד המון אופנה שאתם לא רוצים לפספס! למעבר לאתר האונליין של FILA לחצו כאן

זו ההזדמנות לספר שחולצת הפסים הלבנה, השואבת השראה חזקה מהקו הייחודי של FILA, תמשיך איתנו גם בעונה הקרובה. ומה לגבי מדי החוץ? במקרה הזה תיאלצו להתאזר בעוד טיפה סבלנות…