קרן מועדון מכבי תל אביב (ע"ר) ועמותת 'חינוך לפסגות' ממשיכות את שיתוף הפעולה הפורה ביניהן. השבוע החלה הפעילות השנתית בחלוקת ערכות חזרה לביה"ס מיוחדות של מכבי.

לאנשי המועדון וחינוך לפסגות הצטרף לירון אורפלי, הידוע כמובן בכינוי 'טילטיל', אשר דאג ביחד עם מנכ"ל חינוך לפסגות נמרוד דותן לשמח ולפנק את הילדים במתנות לקראת פתיחת שנת הלימודים.

ערכת החזרה לבית הספר כללה מגוון מוצרים: ילקוט, קלמר, מדבקות, עטים והפתעות נוספות.

במסגרת הפעילות טילטיל, מכביניו והמשלחת בצהוב וכחול ביקרו בשני מרכזים מעורבים ביפו ובמרכז בשכונת קרית שלום.

חינוך לפסגות וקרן מכבי דוגלות בפעילויות המערבות מגזרים ותרבויות שונות ומאמינות שבזכות משחק הכדורגל והחולצה הצהובה נוכל לייצר חיבור ושותפות על ומחוץ למגרש.

יובל שחם, מנהל קרן מכבי, סיפר: "במסגרת הפעילות ארוכת השנים של קרן מכבי עם חינוך לפסגות, השנה אנו נכנסים למרכז חדש ביפו בבית ספר מעורב. אנו ממשיכים בפעילות של הנגשת משחק הכדורגל לילדי חינוך לפסגות. הערכים שלנו כמועדון מתחברים באופן טבעי עם ערכי חינוך לפסגות – שאיפה למצוינות ולהיות הכי טובים על ומחוץ למגרש – זה בדיוק מה שאנו מנסים להנחיל פה לילדים".

נמרוד דותן, מנכל חינוך לפסגות, הוסיף: "אנו מאוד גאים על השותפות עם קרן מכבי. ההזדמנות של הילדים להיחשף לאימוני כדורגל חשובה מאוד, אך לא רק החוג עצמו אלא באמת הפעילות כולה, שהיא מצוינת. זו פעילות מקצועית שמביאה לילדים את משחק הכדורגל, אשר מביא למנהיגות, שיתוף פעולה ועבודת צוות. אני מאוד שמח שמרחיבים את הפרויקט המשותף, במיוחד לאור האתגר הגדול שבמשבר הקורונה".

במסגרת הפרויקט החניכים נהנים מתוכניות העשרה אשר כוללות אימוני כדורגל עם מאמן קרן מכבי ת"א, הרצאות עם שחקני הקבוצה, פעילויות שונות עם ילדי בית הספר ומפגשים עם אנשי מקצוע במטרה להעניק באמצעות משחק הכדורגל חינוך למצוינות עבור הילדים בדומה, לערכי מכבי תל אביב.