מכבי תל אביב תחל מחר (רביעי, 20:00) את הקמפיין האירופי. 5 שנים לאחר ה-1:1 נגד באזל שהעלה את הצהובים לליגת האלופות, הכדורגל האירופי יחזור לאיצטדיון בלומפילד, הפעם כאשר האלופה תארח את ריגה מלטביה למשחק בודד במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הצ'מפיונס. היום (שלישי) קיים המאמן החדש גאורגיוס דוניס מסיבת עיתונאים ראשונה בה התייחס לאתגר שצפוי לקבוצה.

"אנחנו מכירים את היריבה ויודעים עליהם הכל", אמר דוניס לקראת המשחק, "הם שיחקו הרבה משחקים בליגה ויש להם הרבה זרים, זה היתרון שלהם".

על ההתאקלמות במכבי:
"לפני שהגעתי ידעתי שבשבוע הראשון נצטרך לדאוג להרבה דברים. להכיר את השחקנים, לנתח את השחקנים ולהכיר אנשים. הרוח בקבוצה מאוד טובה, השחקנים עובדים קשה. פטריק (ואן לוון) עשה עבודה טובה ועבורי מאוד חשוב מהיום הראשון ללמוד את השחקנים ולהקנות להם מספר דברים טקטיים מהאימונים".

"עבורי היה חשוב מאוד לקבל מידע על השחקנים, פטריק וברק (יצחקי) נתנו לי את דעתם", הוסיף, "לכל מאמן יש גישה שונה. אני רוצה להיות הוגן עם השחקנים ואני צריך זמן כדי ללמוד אותם".

על העובדה שמדובר במשחק אחד בלבד:
"יש לי ניסיון במשחקים כאלה. משחק אחד זה כמו גמר. אנחנו צריכים להתכונן לא רק לשחק כדורגל טוב, אלא כמו לגמר והפרטים מאוד חשובים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, לא לתת הרבה דברים ליריבה. להיות רציניים בתוך הרחבה, כי במשחקים כאלה כשיש לך הזדמנות צריך לכבוש".

על ההחלטה להגיע למכבי:
"כשהתחלתי את המו"מ מול מכבי היה מאוד חשוב עבורי הדרך בה פנו אליי. הכסף לא חשוב, אלא התחושה, התחושה לגבי שיתוף הפעולה העתידי. מהרגע הראשון הרגשתי את זה, ניתחתי דברים שקשורים לכדורגל. עם איביץ' הם עשו עבודה טובה וזכו בשתי אליפויות. אני לא פה כדי להרוס את מה שהיה אלא להמשיך את זה ותורם את הרעיונות שלי ואולי להתקדם צעד אחד קדימה. אנחנו פה כדי לעבוד קשה ולהילחם על הכל".

צפו בשחקני מכבי באימון המסכם: