קבוצת הנוער של המועדון נכנעה היום (שבת) 3:0 למכבי חיפה במשחק במסגרת המחזור ה-4 בליגת העל לנוער.

הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-4 בטבלה כשבמאזנם שני ניצחונות והפסד. מנגד היריבה מהכרמל הגיעה למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשבמאזנה שלושה ניצחונות.

מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע מספר שינויים בהרכב. הדר מור יוסף פתח בעמדת הבלם ונהוראי ביטון בעמדת המגן השמאלי.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר (איתי בן חמו 57), הדר מור יוסף, מייקל מור (יונתן פורטוגז פז 79), נהוראי ביטון, אפק ספיר נבות, ניב ברקוביץ׳, אנר אושמנדי, אורי הלוי (יהלי לזר 57), מוחמד אבו עיאש (טל תורג'מן 46) ואביב פלס (שחר רוזן 46).

מחצית ראשונה
חיפה הצליחה לעלות ליתרון כבר בדקה הראשונה. עילאי חג'ג' קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, התקדם מעט וירה כדור חזק לפינה הקרובה העליונה. מכבי ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-12 איימה על השער עם בעיטה של אביב פלס שנקלטה בידיים של השוער. 

בדקה ה-19 הירוקים הצליחו להכפיל את היתרון. פריצה של גאדיר בצד שמאל הסתיימה עם כדור רוחב למרכז ובסאם זערורה כבש מקרוב את השני. בהמשך המחצית אפק ספיר נבות ניסה את כוחו עם בעיטה ממרחק שלא מצאה את המסגרת. בתוספת הזמן שוער מכבי, תומר אלון, ייצר הצלה גדולה אחרי בעיטה של חג'ג'.

מחצית שנייה

מכבי ריעננה את השורות עם חילופי בפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-65 היא התקרבה לשער מצמק לאחר עירבוביה ברחבה, אבל ההגנה הירוקה בלמה בעיטה מצב קורץ ולאחר מכן הצליחה להרחיק. בדקה ה-87 חיפה יצאה להתקפה מתפרצת עם נהוראי יפרח, שלאחר מבצע אישי הצליח להבקיע את השער השלישי ולקבוע את תוצאת המשחק.