מכבי תל אביב הודחה הערב (רביעי) ממודקמות ליגת האלופות אחרי שהפסידה 3:1 לרד בול זלצבורג במשחק הגומלין בפלייאוף (5:2 בסיכום שני המשחקים). דאקה עם צמד ושובושולאי בפנדל כבשו לאוסטרים. עדן קארצב השווה באופן זמני. למרות ההדחה הצהובים ישתתפו העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית. ההגרלה תערך ביום שישי.

פרי גיים

המאמן, גאורגיוס דוניס נאלץ להסתדר ללא 11 שחקני סגל שנמצאו חיוביים לקורונה ונעדרו מהסגל שיצא לזלצבורג. עם זאת, דוניס בחר לפתוח בהרכב עם אורנצייה התקפית בניסיון ולמצוא שער ראשון מוקדם. מאור קנדיל שב לעמדת המגן אחרי שנעדר במשחק הראשון בגלל צבירת כרטיסים צהובים. בקישור פתחו קארצבף גולסה ודן ביטון. בחוד ההתקפה שיחקו איילון אלמוד ואיתי שכטר.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם לחץ גבוה אך התקשתה להגיע למצבים למעט בעיטה של שכטר שנתפס בעמדת נבדל. אחרי 5 דקות זלצבורג כבר השתלטה על מרכז המגרש וניסתה למצוא את הפרצה בהגנה של הצהובים, בזמן שמכבי עם אלמוג, שכטר ודן ביטון ניסתה למצוא את ההגנה של זלצבורג לא מוכנה בהתקפות מתפרצות.

אחרי דקות ארוכותשל שליטה אוסטרית, דאקה השתלט על כדור במרכז הרחבה אחרי ניסיון הרחקה של הגנת מכבי ומ-15 מטרים בעט לפינה של טננבאום שלא הצליח לעצור את הכדור. 0:1 לזלצבורג.

 

בזמן שהיה נראה שזלצבורג תגדיל את היתרון הצהובים יצאו למתפרצת בדקה ה-30. קארצב ניסה בבעיטה ראשונה מ-25 מטרים, סטנקוביץ' הדף למרכז וקארצב עט על הריבאונד ומ-20 מטרים שיגר טיל קרקע אוויר לפינה הימנית ופנימה. מכבי חוזרת למשחק -1:1.

רגע לפני השריקה למחצית זלצבורג מצאה את ההגנה של מכבי לא מוכנה. טננבאום הדף את הבעיטה הראשונה מתוך הרחבה אבל השופט שרק לכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי עבירה של בלטקסה על אוקוגאווה. דוניס מחה על החלטת השופט והורחק מהספסל. שובושולאי ניצל את כדור העונשין כדי להחזיר את האוסטרים ליתרון לפני המחצית. 1:2 לזלצבורג.

מחצית שנייה

מכבי עלתה ללא שינויים בהרכב. בזמן שמכבי ניסתה למצוא את שער השיוויון זלצבורג סיכנה פעמיים את שערו של טננבאום. בדקה ה-66 ערכה מכבי את החילוף הראשון כשבן ביטון פינה את מקומו ומתן חוזז נכנס במקומו.

אחרי דקות טובות של מכבי דווקא זלצבורג הגדילה את היתרון אחרי שדאקה מצא את עצמו חופשי ברחבה לנגוח את השלישי מכדור שהוגבה מצד ימין. 1:3 לזלצבורג.

בדקה ה-74 נכנס עמית גלזר למשחק על חשבונו של מאור קנדיל. אחריו נכנס גם חנצ'יס במקומו של איילון אלמוג. מכיב קייותה למצוא את השער השני אבל התקשתה להגיע למצבים. בסיום רד בול זלצבורג העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות בעוד מכבי תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית.