בחודש מרץ התפרץ נגיף הקורונה והשפיע בצורה חסרת תקדים על חיינו. כחלק מהשפעות הנגיף על ענף הכדורגל הוחלט לקיים את משחקי הכדורגל שנותרו בעונת 2019/20 ללא קהל. החלטה זו פגעה קשות במועדון וכמובן בכם האוהדים. העידוד שלכם חסר לנו בכל משחק ובכל מסגרת וכולנו במועדון – החל מהשחקנים ועד אחרון העובדים – כמהים לחזרתכם המהירה ליציעים בריאים ושלמים.

אתם, אוהדי הקבוצה, אשר תומכים בנו ללא תנאי, הקפדתם לחזק אותנו בתקופה זו באמצעות פניות רבות, מכתבי תמיכה, הודעות לבית המשפט ועצומות ברשתות החברתיות. המועדון מודה ומעריך את כל מעשיכם – תמיכתכם חשובה לנו, היא תורמת רבות להצלחת הקבוצה הן על המגרש והן מבחינה כלכלית ועל כך תודתנו.

על אף הפגיעה הכלכלית שספג המועדון אנו עושים מאמצים רבים על מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בכם – האוהדים ומחזיקי המנויים.

על כן, מכיוון שנבצר מבעלי המנויים בעונת 2019/2020 להגיע למשחקי הבית במסגרת הפלייאוף, ברצוננו להודיע כי הוחלט על תכנית הזיכויים במסגרתה כל אחד מבעלי המנויים בעונת 2019/2020 יהיה זכאי לקבל זיכוי השווה ל-25% מעלות המנוי שרכש עבור עונת 2019/2020 כפי שיפורט להלן.

בעלי המנויים יוכלו לבחור לממש את הזיכוי באחת מארבע האופציות הבאות:

  1. ויתור על הזיכוי לטובת תמיכה במועדון: בעל המנוי שיבחר באופציה זו ישאיר את הזיכוי במועדון ויסייע לו לצלוח את אחת התקופות המאתגרות בתולדותיו. אנו ערים ליוזמות של אוהדים בתקופה קשה זו שמטרתן להירתם לטובת המועדון וזו גם ההזדמנות שלנו להביע הערכה מלאה ולהודות לכם על כך.
  2. העברת הזיכוי לטובת פיתוח מחלקת הנוער: מחלקת הנוער של מכבי תל אביב הינה, לאורך שנים רבות, ספינת הדגל של המועדון. הזיכוי של בעל המנוי שיבחר באופציה זו יועבר לפיתוח ולקידום הדור הבא של מכבי. הזיכויים שיועברו יסייעו למחלקה, בין היתר, לרכוש ציוד מתקדם ולהוביל פיתוחים טכנולוגים על מנת לקדם את שחקני המחלקה מקבוצות הילדים ועד לקבוצת הנוער.
  3. קופון לרכישת מנוי למשחקי הבית של המועדון: בעל המנוי שיבחר באופציה זו יוכל לממש את הזיכוי עבור רכישת מנוי למשחקי הבית דרך אתר לאן. תוקף הזיכוי לרכישת מנוי למשחקי הבית של המועדון תקף למכירת המנויים הבאה (אותה צפוי כי ניתן יהיה לקיים כסדרה) והקופון יעמוד לרשותכם לעונה אחת בלבד (העונה הבאה).
  4. קופון לרכישה בחנות ה-ONLINE של מכבי: בעל המנוי שיבחר באופציה זו יקבל קופון לרכישה בסכום הזיכוי בחנות ה-ONLINE של המועדון. תוקף הקופון: שנה מיום קבלתו.

בעלי המנויים יוכלו לבחור אחת מבין האופציות המפורטות לעיל עד לתאריך 11.04.2021

איך תוכלו לבחור את האופציה המועדפת עליכם? פשוט מאוד!

  1. נכנסים לאתר לאן
  2. מקלידים את פרטי המשתמש
  • לא ניתן לשייך מנויים לעסקה אחת, כל בעל מנוי צריך להיכנס ולבצע את הבחירה.
  • במידה ואינכם זוכרים את שם המשתמש והסיסמא או לכל פנייה אחרת בנוגע לתוכנית הזיכויים יש לכתוב לנו ל: st1920@mtafc.com
  1. בוחרים אחת מאופציות הזיכוי.
  2. מאשרים את התקנון. (לתקנון המלא לחצו כאן)

לאחר השלמת התהליך יישלח אישור הזמנה לכתובת המייל של בעל המנוי.

השמירה על בריאותכם ובריאות הקרובים אליכם הינה ערך עליון בימים אלה וכולנו תקווה ששגרת המשחקים תחזור במהרה.

אנו מייחלים לרגע בו נוכל להיפגש בבלומפילד עם אוהדי המועדון שממלאים את היציעים ודוחפים את הקבוצה כמו שרק הקהל שלנו יודע.

להתחלת התהליך לחצו כאן

לעמוד שאלות נפוצות ותשובות לחצו כאן

לתקנון המלא לחצו כאן