מכבי ודור פרץ יחלו מחר (חמישי, 22:00) את שלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים יארחו את קרבאח האזרית למשחק במסגרת המחזור הראשון ויממה לפני דיבר הקשר במסיבת עיתונאים בה התייחס למשחק הקרוב וגם לנגיף הקורונה שהשבית גם אותו מפעילות בתקופה האחרונה.

"הקורונה פגעה בנו ברגע מכריע אבל זה הזמן לחזור לסדרת משחקים שמתחילה מחר ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים", אמר פרץ, "הטוב ביותר זה אומר להיות ממושמעים טקטית, לעשות מה שהמאמן רוצה ולהביא את התוצאות שאנחנו מצפים מעצמנו. זה יעשה את העבודה. באופן אישי אני מרגיש מצוין".

לקראת פתיחת הליגה האירופית:
"לשחק בלי קהל זה תחושה קשה. אלה משחקים שהקהל דוחף אותנו והאווירה יוצאת מהכלל, אבל זה המצב. אני בטוח שהקהל יעודד אותנו מהבית ואנחנו נעשה את הכי טוב שלנו כדי להמשיך את הקמפיין כמה שיותר. אנחנו רוצים להגיע במסע הזה כמה שיותר רחוק".

על החזרה של הקבוצה לפעילות:
"התחושה היא שעשינו מעין טרום עונה. עשינו הכל כדי לחזור לכושר הכי טוב שיש. לא שיחקנו משחק רשמי אבל זה לא תירוץ. זה יתחיל מחר ומשם נמשיך צעד אחר צעד"

איך הושפעת מהקורונה באופן אישי?
"זה נעלם די גדול. אני לא יודע לפרט יותר ממה שאנחנו השחקנים הרגשנו. בשבוע הראשון יש עייפות ועם הזמן היא מתפוגגת. יש כאלה שלוקח להם יותר זמן וכאלה שפחות. לשמחתנו כולם מרגישים טוב ומוכנים לשחק".