הליגה האירופית חוזרת לבלומפילד. מכבי תל אביב תחל מחר (ה', 22:00) את הופעותיה במפעל היוקרתי בפעם החמישית בתולדות המועדון. קצת יותר מ-24 שעות לפני הרגע החגיגי, המאמן גאורגיוס דוניס דיבר היום (רביעי) במסיבת עיתונאים בה התייחס למפגש מול היריבה קרבאח מאזרבייג'ן ולמה שצפוי לו ולשחקניו בהתמודדות.

"השבועיים האחרונים היו טובים לנו. השחקנים התאוששו. היו לנו שחקנים בנבחרת, היום הם יצטרפו אלינו, יתאמנו והם מוכנים למשחק", סיפר המאמן על המצב בו נמצאת הקבוצה. בנוסף התייחס גם לעובדה שהשחקנים הבינלאומיים צברו דקות משחק: "ייני, טיבי וגולסה שיחקו בנבחרת, גם קנדיל ואילון בנבחרת הצעירה. זה אומר שהם בכושר טוב. הם מכירים את הטקטיקה שלנו. הם מנוסים ומוכנים לעזור לקבוצה".

מה ההתרשמות מהזרים החדשים?
"בחרנו את השחקנים כי האמנו שיש להם יכולות. הם יכולים לעזור לנו. הרננדס יותר בכושר כי עשה הכנה עם מלאגה והוא זמין למחר. פשיץ' צריך יותר זמן. הוא עובד בכל יום אבל הוא צריך עוד קצת זמן".

על הלו"ז העמוס שצפוי למכבי בתקופה הקרובה:
"נלך צעד אחר צעד. כל משחק הוא סיפור אחר. אנחנו צריכים להתרכז במשחק הראשון. עבורי חשוב שהשחקנים מוכנים. ביום שישי נראה אם יהיו בעיות ונבין מה קורה. אנחנו במצב טוב יותר מאשר בעבר".

על קרבאח:
"זו קבוצה רצינית. יש להם הרבה ניסיון בשלב הבתים. ניתחנו אותם ואני יכול לומר שיש להם יציבות ואיזון טוב. הם עובדים כמו קבוצה מאוחדת. זו יריבה חזקה מאוד, השחקנים שלי מכירים אותם כי ניתחנו את המשחקים האחרונים ואנחנו מצפים למשחק קשה מאוד מחר".

מה המטרות בקמפיין?
"בכל משחק ננסה לקחת נקודות. אנחנו מאמינים בעצמנו, יש לנו ביטחון ואם נשחק טוב ונהיה ממושמעים יש לנו סיכוי להעפיל לשלב הבא. אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק. אנחנו מאמינים בעצמנו ובקבוצה. זה הזמן להיות מאוחדים, יש לנו הרבה מטרות".