אחרי פגרת נבחרות בת כשבועיים, מכבי תל אביב תשוב ביום ראשון הקרוב לליגת הבורסה לניירות ערך. האלופה תתארח אצל הפועל חדרה (א', 20:00) למשחק במסגרת המחזור ה-7 והיום (חמישי) דיבר המאמן גאורגיוס דוניס על מה שמצפה לו ולשחקניו במפגש באיצטדיון בנתניה.

על העבודה בפגרה ללא הנציגים בנבחרות:
"אנחנו צריכים להתמודד עם זה. במהלך פגרת נבחרות יש לנו שחקנים רבים בנבחרות הלאומיות, הכי חשוב הוא שהם יהיו כשירים ולהכין אותם למשחק הבא בליגה".

על הלו"ז העמוס בתקופה הקרובה:
"מצפה לנו לוח משחקים קשוח מאוד. משחק כמעט בכל 3 ימים. חשוב מאוד שנתייחס לכל משחק לגופו. כל משחק הוא כמו גמר עבורנו. אנחנו צריכים להראות שאנחנו במצב טוב, לשחק כדורגל טוב, לשפר את היכולת שלנו ממשחק למשחק ולהשיג תוצאות".

על חדרה:
"אני מצפה למשחק קשה. הם עובדים קשה מאוד, זו קבוצה מאוחדת. הם לא השיגו את התוצאות הכי טובות בתחילת העונה אבל אנחנו מכבדים אותם. הכי חשוב מבחינתי הוא הסגנון שלנו, הביטחון שלנו, לנתח את היריבה ולכבד אותה".

על הפרישה של שרן ייני מהנבחרת:
"שרן היה מוכן לצעד הזה. הוא כמעט בן 34, אני חושב שהוא היה מאושר בנבחרת ונתן לה הכל. הוא מיצה את הפרק הזה ועכשיו הוא יתרכז במכבי. יש לו אופי מצוין, הוא מקצוען ומבחינתי אם הוא ימשיך לעבוד כפי שהוא עובד בכל יום באימונים מצפות לו עוד שנים טובות במכבי".