אחרי שהשיגה שני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה של הליגה האירופית מכבי תל אביב ממשיכה לעבר המשימה הבאה – ויאריאל.

השחקנים ואנשי הקבוצה הגיעו הבוקר לנמל התעופה בן גוריון ממנו יצאה הטיסה של האלופה לספרד, שם תתארח מכבי ביום חמישי (22:00) אצל ויאריאל למפגש בין שתי מוליכות בית 9.

הבלם לואיס הרננדס, שישוב למשחק במולדתו, אמר לפני ההמראה: "תמיד מרגש להגיע לספרד ולפגוש קבוצה טובה כמו ויאריאל, לשחק מולה בליגה האירופית ולראות את הרמה שלנו מולה".

על הניסיון האירופי שלו והמצב בבית אמר: "יצא לי לשחק בליגת האלופות עם לסטר, אני נרגש לקראת עוד משחק באירופה. אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הזה, מצפה לנו משחק קשה. השגנו שני ניצחונות במשחקים הקודמים ויש לנו הזדמנות להציג יכולת טובה ולהשיג תוצאה חיובית".

על ההתאקלמות בארץ סיפר הרננדס: "אני שמח מאוד בישראל, אני אוהב את העיר. אני מקווה שבקרוב דברים ייפתחו כך שאתחיל להנות בעיר עם משפחתי. המועדון עוזר לי מאוד מאז הגעתי ואני שמח מאוד שהצטרפתי למכבי".

מכבי נחתה בספרד בשעות הצהריים. בערב תקיים הקבוצה את האימון המסכם באצטדיון לה סרמיקה בעיר כשעוד לפני כן תתקיים מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

את כל התמונות והדיווחים מוויאריאל תוכלו למצוא באתר ובאפליקציה הרשמיים ובעמודים הרשמיים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וטוויטר.