רגע לפני שמכבי תל אביב תפגוש את ויאריאל (ה', 19:55) למשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-4 בשלב הבתים של הליגה האירופית שתי הקבוצות נפגשו הערב (שלישי) גם בזירה הוירטואלית.

צפו במשחקים:

שחקן הפיפ"א של Maccabi eSports דור אליגולא התמודד מול נציג הצוללת הצהובה, אלחנדרו הידלגו, במשחק ראווה ב-FIFA בין שני המועדונים. המפגש מול הספרדים התקיים במתכונת של סדרת הטוב מ-3 משחקים במצב המשחק הפופולארי ביותר בפיפ"א 21 – FUT. 

הקרב בין השניים היה צמוד ואיכותי מאוד. ויאריאל היתה זו שהשיגה את הניצחון (1:2) במשחק הראשון, אך מכבי חזרה עם ניצחון (2:3) במשחק השני שקבע 1:1 ומשחק שלישי ומכריע. האקשן נמשך ממש עד לדקות האחרונות כאשר הספרדים עלו ליתרון 2:3 בדקה ה-88. אלא שבתוך תוספת הזמן אליגולא הראה הרבה אופי, איזן ל-3:3 וקבע כי ההתמודדות תינעל בתיקו. 

כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה קבוצת Maccabi eSports מתחרה מול יריבה מכובדת מאירופה, כאשר לפני מספר חודשים הצלחנו להשיג ניצחון על אייאקס מהולנד. 

Maccabi eSports הגיעה למשחק לאחר סוף שבוע מוצלח במהלכו האחים דור ואור אליגולא סיימו את ליגת סוף ב-FUT עם מאזן מרשים במיוחד של 29 ניצחונות והפסד אחד ב-30 המשחקים שקיימו. התוצאה הזו ממשיכה לקרב אותם לעבר אחד היעדים המרכזיים של העונה – הופעה בטורנירים הרשמיים של EA מול השחקנים הטובים בעולם.