מועדון הכדורגל מכבי תל אביב וקבוצת מי עדן חתמו על הסכם חסות לשנתיים הקרובות. קבוצת מי עדן תהיה ספקית המים הבלעדית והרשמית של  מועדון הכדורגל מכבי תל אביב.

במסגרת שיתוף הפעולה, הארגונים יעבדו יחדיו לקדם ערכים של אורח חיים בריא וספורטיבי, לצד תזונה נכונה, בציבור הרחב ובקרב קהילת האוהדים של מכבי ת"א בפרט. 

המנכ"לית בפועל של מכבי תל אביב, שרון תמם, ברכה על הצטרפותה של קבוצת מי עדן כשותפה עסקית: "אנו שמחים להתחיל שיתוף פעולה עם חברת מי עדן המובילה בתחום המים המינרליים בישראל. אנו מצפים לקדם יחד אורח חיים בריא ולייצר ערך מוסף לקבוצה כמו גם לאוהדים שלנו".

מנכ"ל קבוצת מי עדן, אלון אלפרוביץ, הוסיף: "קבוצת מי עדן דוגלת בשמירה על אורח חיים בריא, וכחברה אנו פועלים לעודד פעילות גופנית, תזונה נכונה וחיים מאוזנים. במסגרת זו, מי עדן תומכת במרבית אירועי הספורט הגדולים בישראל מתוך אמונה שחשוב כי ספורטאים, מקצוענים וחובבנים כאחד, ישתו מים מינרליים איכותיים וטבעיים. החיבור עם מועדון כדורגל מוביל כמכבי ת"א הוא המשך טבעי של פעילות זו ומהווה עבורנו הזדמנות להנחיל ערכים חשובים אלה לקהל גדול בציבור הישראלי".

חברת מי עדן העוסקת בהפקה, שיווק והפצת מים מינרליים טבעיים הינה חלוצת חברות המים המינרליים בישראל. מי עדן פתחה והובילה את תרבות צריכת המים המינרליים בישראל מתוך אמונה ששתיית מים מינרליים טבעיים הינה הבסיס לדרך חיים בריאה ונכונה.