מכבי תל אביב שבה הערב (ב') עם נקודה מעיר הבירה אחרי שנפרדו עם בית"ר במשחק ללא שערים. הקשר דור פרץ סיכם את המשחק ואמר: "אנחנו לא יכולים להיראות ככה. מכבי תל אביב לא יכולה להיראות כמו שנראינו במשחק הזה. אני מאוד מאוכזב מהיכולת שלי ושל השחקנים ואיך שהגענו למשחק. לכולנו יש חלק בזה. אין לנו שום תירוץ, גם אם אנחנו משחקים כמה משחקים בשבוע אנחנו לא צריכים להיראות ככה במיוחד כי אנחנו מכבי תל אביב". 

על הסיבות ליכולת אמר: "יש מספר סיבות ואני אשאיר אותם אצלי אבל בסופו של דבר אנחנו לא יכולים להיראות ככה על המגרש. זו הנקודה העיקרית והסופית. נראים קצת שבעים, לא אגרסיבים, לא מחוייבים. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. כמו מכבי תל אביב כמו קבוצה אלופה".

על הפערים מהעונה שעברה: "אנחנו שחקני כדורגל ויש לנו הזדמנות כבר ביום חמישי להיראות יותר טוב במשחק נגד קריית שמונה, לעשות ניצחון ולהחזיר ממשחק למשחק את כח ההרתעה. ולהיראות כמו קבוצה שמי שמגיע לשחק נגדנו יידע שאנחנו קבוצה שסובלים במשחק נגדה. אנחנו מתעסקים בעצמנו ואני יודע שאם אנחנו נשחק כמו שאנחנו רוצים ויודעים לשחק אנחנו נהייה טובים בפער. אבל זה לא יעזור אם לא נעשה את זה. כרגע, כמו שאני רואה את זה, זה תלוי בנו. וכרגע נראה שאנחנו היריבה הכי גדולה של עצמנו".