לאחר הניצחון במחזור הקודם 0:2 על נוף הגליל, קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הקבוצה מהירה במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע שני שינויים מהמחזור הקודם, מייקל מור פתח בעמדת הבלם וניב ברקוביץ׳ בקישור.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, איתי בן חמו, מייקל מור, שחר רוזן, נובאטוס מירושי, רותם יצקר (מוחמד אבו עיאש), ניב ברוביץ׳, אורי הלוי (יהלי לזר), אור רויזמן (רוי רביבו) ואנר אושמנדי.

מחצית ראשונה
כבר בפתיחת המשחק בית״ר איימו ראשונים על השער. בדקה ה-5 קשר המארחים, דוד דגו, שחרר בעיטה מסף הרחבה שהלכה מעל השער.

בדקה ה-11 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. נובאטוס מירושי הכניס כדור עומק באגף הימני אל אורי הלוי שנתן כדור רוחב טוב אל הרחבה, אנר אושמנדי בעט בנגיעה אל השער אך אור ששון הדף את הכדור ומנע שער בטוח.

בדקה ה-13 בעיטה מתוך הרחבה של הירושלמים נעצרה על ידי תומר אלון שהדף לקרן. בדקה ה-22 התקפה נוספת של בית״ר, אושר זכאי מצא את שיאל מלכה שבעט מסף הרחבה אל משקוף השער.

בדקה ה-28 בלם הצהובים, מייקל מור, ניסה את מזלו מרחוק אך הכדור הלך מעל השער. 5 דקות לאחר מכן אור רויזמן הרים את הכדור אל הרחבה והלוי נגח את הכדור מחוץ למסגרת.

רגע לפני הירידה למחצית מור שוב ניסה את מזלו מרחוק, הפעם הכדור פגש את הרשת החיצונית. התוצאה נשארה במחצית 0:0.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה בצורה שקולה יחסית. ברבע השעה הראשונה שתי הקבוצות לא הרבו לאיים על השער כשמשחק ברובו התנהל במרכז המגרש.

בדקה ה-60 בית״ר איימה על השער. מירון טל בעט מצד ימין של הרחבה כדור אלכסוני שהלך מחוץ למסגרת. שתי דקות לאחר מכן גם מכבי איימה על השער. רויזמן הרים כדור מהאגף השמאלי, הכדור הורחק אל ניב ברקוביץ שבעט מחוץ לרחבה החוצה.

עד הדקה ה-80 הצהובים השתלטו על המשחק אך לא הצליחו לסכן את השער של בית״ר. בדקה ה-86 ברקוביץ השתלט על הכדור במרכז הוא הסתובב על המגן ושחרר בעיטה ברגל שמאל שהלכה מעל השער.

בדקה ה-90 מכבי כמעט והצליחה לכבוש. כדור קרן הגיע אל ראשו של מירושי שנגח מקרוב מעל השער. תוצאת הסיום נשארה 0:0 בסיום.